Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Noen fler? Jeg har akkurat fått diagnosen og begynt på behandling. Når jeg ser tilbake ser jeg jo symptomene, men skjønte ikke at det skyltes lavt stoffskifte. Anonymous poster hash: 69bea...3a6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Noen fler? Jeg har akkurat fått diagnosen og begynt på behandling. Når jeg ser tilbake ser jeg jo symptomene, men skjønte ikke at det skyltes lavt stoffskifte. Anonymous poster hash: 69bea...3a6 Ja, jeg har det Anonymous poster hash: f0356...a43
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Tok det lang tid før du merket forandring? Anonymous poster hash: 69bea...3a6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Tok det lang tid før du merket forandring? Anonymous poster hash: 69bea...3a6 Ja, jeg blir aldri helt bra. Ikke som før, men man lærer å leve med det Anonymous poster hash: f0356...a43
pitrijorg Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Gått på levaxin siden jeg var 17, er nå 33
zrah Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Ja... Gått på medisin i ett år som ikke funker (levaxin). Skal prøve i januar å få legen til å skrive ut armour til meg.... Hater sykdommen, er så innihampen innvikla å mye å sette seg inn i. Og fåtallet av leger som kan noe om det..... Man må lære seg å tolke prøvesvarene sine selv, stå på sitt osv. Fleste leger tester bare tsh og t4. Anbefaler deg å melde deg inn i fb gruppa: for oss med hypothyreose (lavt stoffskifte). Masse kunnskap der inne!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Takk for svar. Er veldig ny i dette, men har skjønt at denne sykdommen varer livet ut.. Anonymous poster hash: 69bea...3a6
nettigull Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Hei jeg har hatt lavt soffskifte i 4år . Har vært på grensen på normalt nivå nå i 2 år. Sluttet med levaxin for 2år siden.Etter at alle prøver på meg viste at det nesten var perfekt igjen, sluttet jeg på levaxin uten å snakke med legen. Jeg orket bare ikke mer.Jeg kom tilbake hos legen etter ca 3mnd . Resultatet var da perfekt. Jeg tok å lyttet til kroppen min og fulgte ikke legens tips og er veldig glad for det .han ville hele tiden at jeg skulle ha medisiner .
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Ja, er helt avhengig av medisiner. Fungerer ok med levaxin + liothytonin, men det tok lang tid å finne rett dosering. Anonymous poster hash: ea627...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå