Gå til innhold

Uggen, ny opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er glad i en fest. Det skjer ikke ofte, men når det først skjer, så er det skikkelig. Han kan dra ut fredag kveld og komme hjem natt til søndag. Fest i ett strekk (han har noen barnløse venner) siden det skjer så sjelde, kanskje fire ganger i året og han ellers er som meg, måteholden med alkohol har jeg ingen problemer med det. Jeg var også klarer over det før vi blei sammen. Denne helgen har vært en sånn helg, bortsett fra at han sov hjemme i natt fordi vi skulle ordne noe idag og dro ut igjen i kveld. Alt ok, og jeg unner han dette, men jeg får ikke sove! Har en uggen følelse i hele kroppen. Nervøs på et vis. Jeg stoler på han, men føler på kroppen at det er noe som skal skje, utenfor hans kontroll eller lignende. Vurderer å ringe han bare for å høre, men vil ikke være snerpedama som må ha kontroll på mannen. Det er ekkelt dette. Og det har aldri skjedd før.

Anonymous poster hash: 25f9b...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf hele helgen, og så ofte som 4 ganger i året... Uten deg i tillegg? Klart jeg hadde hatt en dårlig magefølelse 😳

Syns du er snill som lar han holde på sånn...!!!

Anonymous poster hash: 70051...818

Skrevet

Hi, fortell mannen om følelsene dine. Det er sikkert bare det, du som overtenker, og ikke noe å bekymre seg over.

Man blir ikke snerpedame fordi man er bekymret :)

Anonymous poster hash: 71173...c56

Skrevet

Flott at dere har det sånn at han kan få disse "fyllekulene" sine. Men det trenger ikke bety at han ikke skal kunne kontaktes om det er noe. Når du ellers er raus og ikke krangler eller protesterer, mener jeg det blr være helt innafor å kunne ta en telefon til ham å sjekke at alt er ok.

Håper alt er vel! Ikke noe gøy å være bekymret!

Anonymous poster hash: 177ce...7f5

Skrevet

Wtf hele helgen, og så ofte som 4 ganger i året... Uten deg i tillegg? Klart jeg hadde hatt en dårlig magefølelse 😳

Synes du 4 fester i året er for mye! Stakkars mannen din...

Anonymous poster hash: 9b764...3f5

Skrevet

Fire fester i året er ikke så mye, men fire fester med rølpefyll hvor han er borte fra fredag til søndag og ikke kan kontaktes underveis er mye ja.

Anonymous poster hash: d7e54...390

Skrevet

Fire fester i året er ikke så mye, men fire fester med rølpefyll hvor han er borte fra fredag til søndag og ikke kan kontaktes underveis er mye ja.Anonymous poster hash: d7e54...390

hvor leser du at han ikke kan kontaktes???

Skrevet

Fire fester i året er ikke så mye, men fire fester med rølpefyll hvor han er borte fra fredag til søndag og ikke kan kontaktes underveis er mye ja.Anonymous poster hash: d7e54...390

hvor leser du at han ikke kan kontaktes???

Spiller det noen rolle om han kan kontaktes? 4 helger med rølpefyll ER mye. Og om han kunne kontaktes er det ikke sikkert det ville hjulpet heller....

Anonymous poster hash: 1662c...1bb

Skrevet

Synes du 4 fester i året er for mye! Stakkars mannen din...

Anonymous poster hash: 9b764...3f5

Fire fylleHELGER i året er mye! Det kan jo strekke seg fra fredagskveld til søndagskveld.

Anonymous poster hash: 721f2...200

Skrevet

Om det er mye eller ei for noen spiller ingen rolle, for meg er det helt ok at han tar disse rundene, noen ganger er det ifb med festival, denne gangen vennejulebord osv. Jeg har ikke problemer med det når det er så sjelden. Noen ganger er jeg med også, men drar da riktig nok hjem i løpet av første natten ;)

Jeg ringte han, ikke lenge etter at jeg hadde lagt ut her og følelsen min var i aller høyeste grad berettiget. Han var på vei hjem, men hadde vært involvert i bråk. Han er egentlig ikke en bråkmaker. Han hadde vel mest stått på sidelinja, men ville følge en kompis hjem før han selv dro hjem. Politi er også involvert da det er snakk om legemsbeskadigelse på en person. Håper bare han forteller meg fakta nå og at han ikke var en aktiv del av dette. Uansett godt å ha han i hus ;) tusen takk for gode ord

Anonymous poster hash: 25f9b...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...