Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Har de siste dagene hatt hodepine og idag forverret hodepine.Litt sånn at jeg burde legge meg å sove helt rundt,i et mørkt rom.Hodepinen sitter i timingen mest men og i panna.Jeg har vært så sliten og trøtt og orker nesten ikke gjøre noe.. Jeg har kjent at jeg har hatt litt vondt i halsen de siste dagene men nå begynner det å være så vondt.Orker nesten ikke svelge og gjespe gjør også vondt. Det er akkurat som om det skjer noe med ørene mine og..Aldri hatt ørebetennrlse før,kanskje det er det?! Antibiotika er vel best og få så fort jeg kan? Anonymous poster hash: f861e...aca
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Nei. Det går som regel over av seg selv uansett. Og en streptest er noe man tar hvis det er tvil om diagnosen, ikke i tilfelle (ganske mange er asymptomatiske bærere). Og hodepine og streptokokker har lite med hverandre å gjøre. Paracet, Ibux, nesespray. Antibiotika trenger du mest sannsynlig ikke. Anonymous poster hash: 23ccc...61b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Men er jeg smittsom i såfall? HI Anonymous poster hash: f861e...aca
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Om du bør testes avgjør legen Anonymous poster hash: 153c9...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå