Gå til innhold

Dere som har vært forelsket i en annen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før det gikk over?😔

Nå har jeg vært betatt av en annen i et halvt år.. Får han bare ikke ut av hodet.. Jeg har ikke vært utro eller noe, men må forholde meg til denne mannen i jobbsammenheng, så kan ikke bare unngå å treffe han. Jeg tror han har et godt øye til meg også, feks har vi ganske intens blikkontakt...

Anonymous poster hash: aa2b8...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over! Kan ta flere år, men det går over.

Anonymous poster hash: fd30b...6e7

Skrevet

Vet ikke om det kommer til å gå over, men det blekner når man ikke gir næring til det. Det er jo et problem for deg som jobber sammen med ham.

Jeg har ikke rørt bakken i dager etter en melding fra han jeg har følelser for. Vi har kjent hverandre siden vi var små, men bor heldigvis på forskjellig del av landet. Når vi møtes ser vi ingen andre. I vårt tilfelle har det blitt romantisk ved én anledning, og det anbefales ikke. En fryktelig miks av dårlig samvittighet og sinnsykt sterke følelser. Vi måtte bryte kontakten, og nå etter noen mnd klarer jeg å gå en dag uten å tenke på ham hvert sekund..

Anonymous poster hash: 8f083...6b5

Skrevet

Det handler om det å gi næring til det. Jobber dere sammen er det vanskelig.

Jeg har vært forelsket i tre andre mens jeg har vært gift. De første to droppet jeg kontakten med så gikk det over på noen uker / måneder.

Men sistemann klarte jeg ikke ligge unna. Har hatt et forhold i over et år. Orker ikke tanken på å kutte ham ut.

Anonymous poster hash: 299d4...e1d

Skrevet

Det gikk ikke over, er fortsatt like forelska i mannen. Det visste seg at han var like forelska i meg, så jeg gikk fra mannen jeg var sammen med da og vi startet å bygge et godt og sterkt forhold. Jeg hadde ikke de rette følelsene for eksen, så for meg var gresset grønnere på andre siden.

Prøv å gå litt inn i deg selv og finn ut om du er lykkelig og føler du får det du ønsker ut av forholdet du er i nå. Det kan hende du ikke føler deg sett eller tilfredstilt I forholdet.

Anonymous poster hash: 6b0f2...88e

Skrevet

Hvis du VIL det skal gå over, så slutt å dyrke stjålne blikk osv. Begynn å finne ting du kan irritere deg over ved ham i stedet!

Anonymous poster hash: dff74...8f4

Skrevet

Jeg sliter enda med det, 3 år etter. Jeg ser han sjeldent, men jeg klarer ikke å glemme han. Vi har aldri gjort noe annet enn å prate og han vet ikke at jeg er betatt, men likevel drømmer jeg om han er og er helt oppslukt.

Anonymous poster hash: 3a5a1...936

Skrevet

Jeg er fortsatt forelska i en annen :/ men ser han ikke da han bor på en annen kant av landet . Pågått i mange år fra begge sin side , vi har familie på hver vår side , med små barn , så er vel mye derfor vi ikke blir sammen . Samtidig er de følelsene vi har for hverandre så intense og sterke at jeg tror vi sammen hadde glemt alt annet i verden og nærmest elsket hverandre i hjel.

Anonymous poster hash: 60f36...8c6

Skrevet

Jeg er fortsatt forelska i en annen :/ men ser han ikke da han bor på en annen kant av landet . Pågått i mange år fra begge sin side , vi har familie på hver vår side , med små barn , så er vel mye derfor vi ikke blir sammen . Samtidig er de følelsene vi har for hverandre så intense og sterke at jeg tror vi sammen hadde glemt alt annet i verden og nærmest elsket hverandre i hjel.

Dette høres akkurat ut som min historie :) Jeg drømte om han i natt igjen - og hver gang det skjer er jeg tilbake i desperat forelskelse 😔 En ting er å unngå å ta kontakt, men man styrer ikke drømmene..

Jeg har en mulighet til å treffe han i januar, men jeg tror jeg må la være. Det blir vanskelig.. Men folk som kjenner oss Jan rett og slett ikke se oss sammen. Det lyser visst lang vei.. Dessuten vil jeg bli tatt mange mil tilbake og bruke måneder på å få noen timer fri fra tanken på ham igjen

Samtidig vet jeg at vi ikke ville passet sammen. Dette er rent begjær - sannsynligvis forsterket av at vi ikke kan få hverandre..

Skrevet

Dette høres akkurat ut som min historie :) Jeg drømte om han i natt igjen - og hver gang det skjer er jeg tilbake i desperat forelskelse 😔 En ting er å unngå å ta kontakt, men man styrer ikke drømmene..

Jeg har en mulighet til å treffe han i januar, men jeg tror jeg må la være. Det blir vanskelig.. Men folk som kjenner oss Jan rett og slett ikke se oss sammen. Det lyser visst lang vei.. Dessuten vil jeg bli tatt mange mil tilbake og bruke måneder på å få noen timer fri fra tanken på ham igjen

Samtidig vet jeg at vi ikke ville passet sammen. Dette er rent begjær - sannsynligvis forsterket av at vi ikke kan få hverandre..

Samme her :/ jeg så ett Glimt av han i oktober , visste han kjørte igjennom byen her med familien , han sendte meg meld så jeg kunne kjøre i nærheten av han så vi bare kunne få øye på hverandre ;/ jeg skulle aldri i livet ha gjort det, var vel 150 meter unna han og familien hans tenke jeg og skulle ønske jeg bare kunne vært med han der og da og for alltid . Forstår bare ikke hvordan han kan bety så mye etter så mange år

Skrevet

Da jeg var gift med eksmannen var jeg flere ganger forelsket i/betatt av andre, dette startet ca. ett år etter vi ble sammen. Disse forelskelsene varte i alt fra et år til fem år, jeg gjorde aldri noe utover å fantasere litt. Nå er jeg ikke gift lenger, og har vært sammen med en annen mann i fem år, og har aldri hatt det minste lyst på noen annen. Så for min del var det nok et tegn på at forholdet ikke var det rette for meg.

Anonymous poster hash: 4076d...2e0

Skrevet

Da jeg var gift med eksmannen var jeg flere ganger forelsket i/betatt av andre, dette startet ca. ett år etter vi ble sammen. Disse forelskelsene varte i alt fra et år til fem år, jeg gjorde aldri noe utover å fantasere litt. Nå er jeg ikke gift lenger, og har vært sammen med en annen mann i fem år, og har aldri hatt det minste lyst på noen annen. Så for min del var det nok et tegn på at forholdet ikke var det rette for meg.

Jeg tenker at det kan være tilfelle for meg også, at mannen ikke er den rette for meg. men jeg ønsker ikke å splitte opp familien min.. Så da lever jeg uten kjærlighet og med kjærlighetssorg :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ble forelsket i en annen. Det var han som skulle til for at jeg brøt ut av et allerede destruktivt forhold.

Skrevet

Som noen av dere over skriver så tror jeg at å bli tiltrukket av andre når man er i et forhold, er symptomer på at forholdet skranter. Det er ikke normalt å gå rundt å bli betatt av andre hvis forholdet fungerer og man er glad i den man lever sammen med.

Anonymous poster hash: b9f23...203

Skrevet

Jeg ser ingen andre. Ingen over, ingen ved siden, ingen i nærheten... tilogmed i kjendisverden.

Anonymous poster hash: 9f931...1a6

Skrevet

Jeg tenker at det kan være tilfelle for meg også, at mannen ikke er den rette for meg. men jeg ønsker ikke å splitte opp familien min.. Så da lever jeg uten kjærlighet og med kjærlighetssorg :(

Jeg vet ikke hva som er rett for deg, men jeg har aldri angret på at jeg gikk. Jeg er mer "meg selv" nå og trives veldig. Men så var der også andre grunner til at det ble slutt, sånn som kontrollerende oppførsel og krangling om barneoppdragelse.

Skrevet

Samme her :/ jeg så ett Glimt av han i oktober , visste han kjørte igjennom byen her med familien , han sendte meg meld så jeg kunne kjøre i nærheten av han så vi bare kunne få øye på hverandre ;/ jeg skulle aldri i livet ha gjort det, var vel 150 meter unna han og familien hans tenke jeg og skulle ønske jeg bare kunne vært med han der og da og for alltid . Forstår bare ikke hvordan han kan bety så mye etter så mange år

Garantert fordi du selv glorifiserer ham.

Anonymous poster hash: dff74...8f4

Skrevet

6 år her. Ser fortsatt ut til å ta noe tid å få ham ut av systemet, dessverre.

Anonymous poster hash: d7527...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...