Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har bedt idioten tusen ganger om å ikke drikke mens han er alene med barnet. Nå kommer jeg hjem fra kveldsvakt og han har drukket 6 øl vettfall! "gjemt" vekk flaskene oppe. Jeg FAtTEr han ikke!! Det er ikke forsvarlig å drikke 6 øl med 4 åring i hus. Hun har itillegg skadet fingen og kan begynne å striblø anytime. Han hadde ikke kunnet kjøre. Dritten sover nå. gadd sikkert ikke å bli konfrontert. Jeg flyr i flint og føler meg såra! Er sint og redd. På min datters veine. Hva hadde dere gjort? Han lovet meg han aldri skulle drikke seg full alene med barn i hus igjen. Jævla alkoholproblem. Anonymous poster hash: df6ee...ba1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Du har skrevet her før, har du ikke? Du ser problemet, han endrer seg ikke. Da må du ta ansvar. Det er uansvarlig å overlate et så lite barn til en som drikker så mye - og du må ta ansvar. Du kan ikke tro en alkoholiker når han sier han ikke skal drikke igjen. Flytt. Og si at skal mannen ha samvær så må han søke hjelp for sitt alkoholproblem. Anonymous poster hash: e4b97...3a6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har bedt idioten tusen ganger om å ikke drikke mens han er alene med barnet. Nå kommer jeg hjem fra kveldsvakt og han har drukket 6 øl vettfall! "gjemt" vekk flaskene oppe. Jeg FAtTEr han ikke!! Det er ikke forsvarlig å drikke 6 øl med 4 åring i hus. Hun har itillegg skadet fingen og kan begynne å striblø anytime. Han hadde ikke kunnet kjøre. Dritten sover nå. gadd sikkert ikke å bli konfrontert. Jeg flyr i flint og føler meg såra! Er sint og redd. På min datters veine. Hva hadde dere gjort? Han lovet meg han aldri skulle drikke seg full alene med barn i hus igjen. Jævla alkoholproblem. Anonymous poster hash: df6ee...ba1 Han nekter for å stå for sine feil. Da vil han aldri gjøre noe med de. Godt at det er gått bra trass alt. Men da ser du jo hvor alvorlig situasjonen er. Hvis du ikke var i et forhold med han (og han ikke var bf), hadde du da turt å la han sitte barnevakt? Da har du i grunnen svaret ditt. Anonymous poster hash: 1ef6b...66b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Du har skrevet her før, har du ikke? Du ser problemet, han endrer seg ikke. Da må du ta ansvar. Det er uansvarlig å overlate et så lite barn til en som drikker så mye - og du må ta ansvar. Du kan ikke tro en alkoholiker når han sier han ikke skal drikke igjen. Flytt. Og si at skal mannen ha samvær så må han søke hjelp for sitt alkoholproblem. Anonymous poster hash: e4b97...3a6 Har jeg "lov" til dette? Nekte han samvær? Hvilke rettigheter har han. Vil ikke noe skal slå tilbake på meg etterpå. Er vel sånn at retten prioriterer dem som blir nektet å være med barna. Jeg kan heller ikke bevise hans drikking, så det blir ord mot ord. Han har ikke gjort dette på flere uker. Hvorfor i kveld??? Jeg klarer ikke stole på han mer!! Anonymous poster hash: df6ee...ba1
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Du har skrevet her før, har du ikke? Du ser problemet, han endrer seg ikke. Da må du ta ansvar. Det er uansvarlig å overlate et så lite barn til en som drikker så mye - og du må ta ansvar. Du kan ikke tro en alkoholiker når han sier han ikke skal drikke igjen. Flytt. Og si at skal mannen ha samvær så må han søke hjelp for sitt alkoholproblem. Anonymous poster hash: e4b97...3a6 Har jeg "lov" til dette? Nekte han samvær? Hvilke rettigheter har han. Vil ikke noe skal slå tilbake på meg etterpå. Er vel sånn at retten prioriterer dem som blir nektet å være med barna. Jeg kan heller ikke bevise hans drikking, så det blir ord mot ord. Han har ikke gjort dette på flere uker. Hvorfor i kveld??? Jeg klarer ikke stole på han mer!! Anonymous poster hash: df6ee...ba1 Kutt nå ut med å spørre oss igjen og igjen! Kom deg på familievernkontoret og få kvalifiserte råd der. Jo lenger du venter, desto dårligere tar det seg ut.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Du har skrevet her før, har du ikke? Du ser problemet, han endrer seg ikke. Da må du ta ansvar. Det er uansvarlig å overlate et så lite barn til en som drikker så mye - og du må ta ansvar. Du kan ikke tro en alkoholiker når han sier han ikke skal drikke igjen. Flytt. Og si at skal mannen ha samvær så må han søke hjelp for sitt alkoholproblem. Anonymous poster hash: e4b97...3a6 Har jeg "lov" til dette? Nekte han samvær? Hvilke rettigheter har han. Vil ikke noe skal slå tilbake på meg etterpå. Er vel sånn at retten prioriterer dem som blir nektet å være med barna. Jeg kan heller ikke bevise hans drikking, så det blir ord mot ord. Han har ikke gjort dette på flere uker. Hvorfor i kveld??? Jeg klarer ikke stole på han mer!! Anonymous poster hash: df6ee...ba1 Få ham med til familievernkontoret og ta opp drikkingen hans der. Det vil så bli journalført og det kan regnes som bevis. Du kan ta opp samtale med ham på bånd når du tar dette opp med ham i morgen, pass på å si hvor ofte det skjer og det at han drikker for mye når han skal ha ansvar for barnet, hvor mye han drikker. Få med at han gang på gang har lovet å slutte å drikke når han har ansvar for barnet, men likevel fortsetter å drikke med barnet tilstede. Skriv meldinger til han hvor du tar det opp. Og ta vare på alt - da har du dokumentasjon. Anonymous poster hash: e4b97...3a6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Og en ting til - du har visst lenge, du visst før du overlot ansvar for barnet til ham i kveld, og du vet nå at du ikke kan stole på ham, at han kommer til å drikke igjen. Og hvorfor skulle han ikke det - det får ingen følger for ham å drikke, du bare kjefter litt og så drikker han igjen. Du er medavhengig så det holder! Og som Pashla sier - jo lenger du lar barnet ditt bo med en med alkoholproblemer, jo flere ganger du har overlatt ansvaret for barnet til ham, jo verre vil det se ut for deg selv. Så hvor mange ganger skal du gjøre det? Må det skje en ulykke før du våkner? Anonymous poster hash: e4b97...3a6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Må det skje en ulykke før du våkner? Anonymous poster hash: e4b97...3a6 Det har tydeligvis skjedd en ulykke ikveld. Likevel er hun ikke våknet. Det må tydeligvis gå på liv løs og noen andre til å gripe inn før HI våkner. Anonymous poster hash: 1ef6b...66b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 Dette høres ut som min eks. Så glad for at jeg kom meg unna. I dag er han rusmisbruker og bruker tunge narkotiske stoffer. Anonymous poster hash: 48e06...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå