Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: e234d...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå ser jeg på Alene Hjemme på tv3 mens jeg gomler godteri og drikker pepsi max. Tror det er første julefilmen jeg har rukket å se i år. Bikkja ligger foran ved-ovnen og sover, 1-åringen og pappan ligger i vår seng og sover. Første gang jeg har slappet ordentlig av på en god stund!

Anonymous poster hash: 8a0a1...d6b
Skrevet

Barna er i seng, mannen på jobb og jeg ser Hjemme alene. Blir vel en film til eller noen serier jeg har tatt opp etterpå. Herlig å være lenge oppe i helgene :D

Skrevet

Tar meg et glass vin og ammer litt, tørker klær i stua og steker meg en grandiosa. Etterpå skal jeg vaske meg med klut!

Neida. Vi ser Hjemme alene 2 og spiser litt spekemat.

Anonymous poster hash: 82436...00d

Skrevet

Gråter og lurer på om jeg klarer å ta en abort.

Anonymous poster hash: 3cdf5...a4e

Skrevet

Er på barsel og nyter synet av den fine, sovende babyen min.

Skrevet

Sitter hos min gamle far som er på tur å forlate oss😢trist men også godt fordi han skal få slippe all lidelse nå..

Anonymous poster hash: 13dac...250

Skrevet

slapper bare av og ser litt på tven og leser her :) har barnefri og nyter kvelden

Skrevet

Ligger å venter på om gutten på 1 1/2 skal våkne eller ikke. Har slitt med hjørnetenner i flere uker nå og våkner hver eneste kveld mellom 11 og 12 og holder det gående i 2-4 t hver natt😩😴

Anonymous poster hash: d2817...88f

Skrevet

Tar meg et glass vin og ammer litt, tørker klær i stua og steker meg en grandiosa. Etterpå skal jeg vaske meg med klut!

Er det ikke lov å tørke klær i stua?

Anonymous poster hash: 5c384...b82

Skrevet

Nå luftes oppvaskmaskinen slik at jeg kan tømme den før jeg finner senga, den var akkurat ferdig. Vi har stekt krumkaker til den store gullmedaljen ikveld så vil ha kjøkkenet tåli greit til jeg våkner imorra. Vi skulle ha, så kom vi på mormor så da måtte vi ordne mer deig. Så lurte ett vennepar ungen til å lage for de. Skal ikke så mye til for å lure henne. For laget hun må de hente imorra, det betyr at hun kan kose med baby.

Ungene og gubben okuperer sofaen og ser på james bond. En skikkelig god grunn til å være lenge våkene og se på film de egentlig ikke får se på..... Høhø.

Anonymous poster hash: 2b544...ee7

Skrevet

Er det ikke lov å tørke klær i stua?

Anonymous poster hash: 5c384...b82

Det er visst veldig lavstatus.

Skrevet

Tørker opp spy, trøster og vasker sengetøy 😷 Det positive er at vi mest sannsynlig blir ferdig med sykdom til jul 👍

Anonymous poster hash: aa978...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...