Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Det er fælt å innrømme men jeg er så sjalu på venninna fordi hun fikk jente. Jeg ønsket meg veldig jente og vi snakket så masse om at jentene våre skulle bli venninner.Jeg ville jo såklart ikke ha bytta den skjønne gutten min ut mot noen, men jeg har sååå lyst til å kjøpe sånne små kjoler, støvletter og luer og alt er så søtt til jentene, til guttene er det så kjedelige klær. Hun er så liten og nett, så delikat liksom. Når vi er noen steder sammen så er det alltid folk som kommenterer hvor søt og nydelig jenta til venninnen min er, alle spør hvor gammel hun er og de blir så imponert at hun er bare 1,5 år og kan snskke så mye og gutten min får aldri så mye oppmerksomhet. Også er hun tidligere ute med alt, absolutt alt kan hun før gutten min. Hun kunne krabbe før han, gå lenge før, snakker mye mer og hun går allerede på potte (de er 1,5 år) og alt skjer fortere med henne. Jeg vet at jenter er gjerne litt tidligere modne og det er ingen konkurranse. Jeg elsker såklart min skjønne gutt overalt på jord, men jeg klarer liksom ikke å stoppe å tenke at jeg skulle ønske jeg hadde en jente og jeg får så dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 643e7...173
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Slutt å sammenligne dem, det er det du hele tiden gjør nå. Fokuser på det gutten din kan, den han er. Tror du det ville vært anderledes om du hadde en jente, kanskje en jente som var som gutten din er i dag. Hun ville heller aldri blitt nok for deg, for hun var ikke like rask til å krabbe, gå, snakke.... Anonymous poster hash: 33de1...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå