Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Han snakker om hvor romantisk han er med dama. Han prater om private ting, innerste tanker. Han ler av ting jeg sier. Han støtter meg alltid. Jeg ser at han ser på meg innimellom når han tror jeg ikke ser. Anonymous poster hash: 8623d...016
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Liker deg som en venn høres det ut som! Anonymous poster hash: 51202...20b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Det eneste jeg syns var rart var at han snakket om at han er romantisk med dama. Jeg hadde en venn som var forelska i meg. Når han hadde dame unnlot han konsekvent å nevne henne rundt meg. Anonymous poster hash: 832ae...986
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Tja... Mulig. Men om han har dame, så er han vel neppe mer interessert enn at han liker å flørte og imponere... Hvis han ikke er av det utro slaget... Ikke noen grunn til å håpe på noe romantikk der tenker jeg... Ikke kult med en opptatt mann som flørter med andre vel? Anonymous poster hash: 2d43b...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå