Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Dette er mitt første barn, så har ingen erfaring... Mini på 18 mnd må ha ny vinterdress og jeg blir ikke klok på hvilken som er best/varmest/mest behagelig osv. Har dere noen å anbefale? Evt noen jeg må styre unna? (Den må tåle kaldt og surt nordlandsvær Pris spiller ingen rolle Anonymous poster hash: e52e2...de1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Reima Tec er bra til de minste:) Anonymous poster hash: b0e89...b96
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Jeg syns PoP er bedre enn reima. De er mer slitesterke. Men begge er gode dresser som fungerer på så små barn uten å bli for tunge. Anonymous poster hash: daa8d...d85
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Her inne kommer du til å få Reima, Reima, Reima til svar. Selv syns jeg det er mange bra dresser til så små. Vi har hatt HM dressen, Kappahl, Molo og Didrikson. Fornøyd med alle sammen. Hilsen ei med tre små. Anonymous poster hash: c4bf9...c5d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Har hatt både Reima Tec og Troll før, men er faktisk aller mest fornøyd med årets dress fra Lindex. God passform, store reflekser og stenger vannet godt ute. Anonymous poster hash: 5a458...c1a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Så det er ikke alltid det dyreste er best? Har sett mange fine og gode på f.eks Kappahl, Lindex osv, men har styr unna fordi jeg ikke visste om dem er varme nok! Og med ull under så blir kanskje de aller fleste dresser varme nok? HI Anonymous poster hash: e52e2...de1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Så det er ikke alltid det dyreste er best? Har sett mange fine og gode på f.eks Kappahl, Lindex osv, men har styr unna fordi jeg ikke visste om dem er varme nok! Og med ull under så blir kanskje de aller fleste dresser varme nok? HI Anonymous poster hash: e52e2...de1 Det er absolutt godt nok for en så liten tass. Han/hun er ikke ute så lenge av gangen. Pass bare på at dressen er så godt som vanntett, så barnet slipper å bli våt. Ull og fleece under er kjempefint. Husk også å velge en dress som er relativt myk. Det er nok slitsomt å være liten og ikke klare å røre på seg pga stive klær. Anonymous poster hash: c4bf9...c5d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Så det er ikke alltid det dyreste er best? Har sett mange fine og gode på f.eks Kappahl, Lindex osv, men har styr unna fordi jeg ikke visste om dem er varme nok! Og med ull under så blir kanskje de aller fleste dresser varme nok? HI Anonymous poster hash: e52e2...de1 Bare vær obs på at endel av de dressene er ofte litt vanskelig og bevege seg i for de minste, de er gjerne litt tykke og stive. Velg og en vanntett dress, siden de minste sitter mye rett på bakken Anonymous poster hash: dde2a...22d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 Kappahl fekk best i test i fjor. Eg brukte den på min gutt fra han var 2-3 år. Veldig fornøyd! I år har eg reima og er fornøyd med den og. Men den er ikkje verdt å betale 1200 kroner for, så kjøper kun reima viss jeg får kommer over til halv pris. Har og hatt en LEGO dress. Den var og veldig god Anonymous poster hash: 22a6d...914
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Har prøvd mange forskjellige til mine to og synes i grunn de fleste dressene er ok jeg, både de billige og de dyre. Det viktigste for de minste er at dressen er lett og myk, det er ikke så viktig med slitestyrke og sånt til de aller minste.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Dundressen til reima har vært helt suveren! Den har også ekstra isolasjon i baken, perfekt for de små som ofte sitter mye på bakken😊 Anonymous poster hash: d0c94...03a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Er fornøyd med reima tec og kapp ahl sin. Har kjøpt coop sin dress friends som ekstradress da den kom godt ut i test, men er ikke fornøyd. Tung, tykk og klumpete. Heller ikke veldig fornøyd med polarn sin. Mulig jeg har hatt uflaks med denne, glidelåsen har i alle fall ikke tålt vask. Anonymous poster hash: c3cb9...d52
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Reima tec sin er veldig god 😃 Anonymous poster hash: ecd82...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå