Gå til innhold

Vogn i Oslo spektrum


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan ha med vogn i Spektrum? 

Vi skal på Putti Plutti Pott i morgen, og hadde absolutt trengt å ha med vogn, men så slo det meg plutselig at det kanskje ikke går? 

 

Noen som vet? 



Anonymous poster hash: a839e...eae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg si er veldig lite praktisk... Det går an å kjøre vogn inni gangen, men tribunene er smale og bratte. Der er det ikke plass til noen vogn..

Skrevet

Det vil jeg si er veldig lite praktisk... Det går an å kjøre vogn inni gangen, men tribunene er smale og bratte. Der er det ikke plass til noen vogn..

Takk for svar. Det var vel det jeg tenkte også. Må tenkte litt alternativt.. 

Vet du om det er noe sted å parkere ei vogn? 

 

Anonymous poster hash: a839e...eae

Skrevet

Definitivt ikke noen god ide å ta med vogn, nei. 



Anonymous poster hash: 71999...1dd
Skrevet

Ikke noe problem å ha med vogn. Du kan selvfølgelig ikke ha den med til plassen din, men god plass til å parkere vogna utenfor i gangen. Har hatt med vogn selv og var mange andre som hadde med også.

 

Anonymous poster hash: 312f5...a3b

Skrevet

Ta med sykkellås så du kan låse fast vognen.

Skrevet

Tusen takk for svar :) 

Kan fint sette den i gangen, så da satser vi på å ha med vogna. 

 

:) 



Anonymous poster hash: a839e...eae
Skrevet

Har vært på plutti pott i dag med vogn og det går veldig fint!!! Setter den igjen i gangen til det feltet dere skal på👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...