Gå til innhold

Er dere bekymrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

272 trente IS krigere er nå plassert rundtomkring i Europa.. Helt forferdelig egentlig. Og ja, jeg skjønner det like greit kan skje et angrep av sympatisører som alt bor i Norge, men dette er virkelig skremmende lesing. Glad vi har tatt vår siste reise på en stund.

Anonymous poster hash: ccdbb...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

272 trente IS krigere er nå plassert rundtomkring i Europa.. Helt forferdelig egentlig. Og ja, jeg skjønner det like greit kan skje et angrep av sympatisører som alt bor i Norge, men dette er virkelig skremmende lesing. Glad vi har tatt vår siste reise på en stund.

Du vet at Norge er en del av Europa eller, og at flere av de 272 kan være her?

Anonymous poster hash: 872a7...37d

Skrevet

Du vet at Norge er en del av Europa eller, og at flere av de 272 kan være her?

Anonymous poster hash: 872a7...37d

Jepp ;) bor i en mindre by og tror ikke denne plassen er et mål. Men Gardermoen og flyplasser og slikt unngår jeg nå.

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke tid og energi på å bekymre meg for ting jeg uansett ikke kan kontrollere. Det legger ingen føringer for hvordan jeg lever livet mitt, og det burde det heller ikke gjøre for noen. Med mindre man ønsker et kjipt og begrenset liv, da.

Skrevet

Nei. Det kan likegodt kome ein fyllekøyrar å køyre på meg neste gong eg køyrer bil. Eller eit jordskred. Eg kan få kreft. Mamma kan få alzheimer, naboen kan få eit psykotisk anfall osb..Kan ikkje gå rundt å bekymre seg for sånt ein ikkje rår med uansett.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei. Det kan likegodt kome ein fyllekøyrar å køyre på meg neste gong eg køyrer bil. Eller eit jordskred. Eg kan få kreft. Mamma kan få alzheimer, naboen kan få eit psykotisk anfall osb..Kan ikkje gå rundt å bekymre seg for sånt ein ikkje rår med uansett.

SÅ enig! Godt uttrykt. Jeg lar meg ikke skremme av noe jeg uansett ikke har noen mulighet til å påvirke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...