Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Har en maxicosi cabriofix med nyfødtinnlegg og babyen på snart 2 mnd sitter utrolig trangt i den. Selene starter langt nå nesten halvveis nede på ryggen og hodet presser opp i hodestøtten. Selene presser jo skuldrene hennes når jeg strammer selene. Er det for tidlig å fjerne puta under rumpa? Jeg prøvde å ta den ut, og babyen satt mye mer behagelig, men tenker på sikkerheten? Har det noe å si for den? Anonymous poster hash: 8fb51...99b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Nei, babyen sitter sikrere uten om det er for trangt. Anonymous poster hash: 481de...3d3
skinnfilla Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Vi måtte fjerne puta nå, hun er 6 uker til mandag. Satt som en krøll, mye mer behagelig nå.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Du fjerner når det blir for trangt. Vi fjernet ikke før ved ca 4-5 mnd vi. For vi hadde veeeldig liten baby. Vi måtte til og med bruke en ekstra pute under stumpen for at ikke setet skulle være for stort den første tiden! Anonymous poster hash: 5506e...f16
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 At det går an! Ikke kjør en meter til! Babyen din sitter ikke trygt overhodet! Hvorfor setter du deg ikke inn i ting? Enkelte ganger blir jeg sjokkert over folks hjelpeløshet og hvor utrolig elendig forelder man kan bli! Anonymous poster hash: a21fe...1de
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 At det går an! Ikke kjør en meter til! Babyen din sitter ikke trygt overhodet! Hvorfor setter du deg ikke inn i ting? Enkelte ganger blir jeg sjokkert over folks hjelpeløshet og hvor utrolig elendig forelder man kan bli! Anonymous poster hash: a21fe...1de Kjære vene, dette var da unødvendig. En elendig forelder er jeg ikke, men noe ekspert på barnestoler er jeg heller ikke, det skal sies. Derfor jeg spurte om råd her. Barnet mitt har det helt fint det. Og om du lurte, så har jeg ikke kjørt bil på lenge, datteren min har dermed vært helt trygg også. Hadde jeg oppdaget dette tidligere, hadde jeg spurt her tidligere. Innlegget er tatt ut av setet nå og datteren min sitter helt fint. Om ikke annet er det positivt at du bryr deg om sikkerheten hennes, selv om du kanskje kunne svart litt hyggeligere :-) HI Anonymous poster hash: 8fb51...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå