Wonderone Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Hei! Vet ikke helt om jeg er på rett sted med dette innlegget, men, men. Skal på julebord i kveld med typen sin jobb, og likes å ta meg godt ut, men klarer ikke velge, så hva synes du? Nr1: Pluss: Elsker dete outfittet!!!, Jeg kommer ikke lit å fryse(i fjord frøs jeg sånn), Det skiler seg ut, Jeg får flott rumpe i dette skjørtet. Minus: Lit ubehagelig, Vanskelig å bevege seg i Nr 2: Pluss: Den er kjempefin!, Jeg får bruke rubinene mine, lengden på skjørtet gjør det penselig, den er tettsitende og viser figuren min Minus: Alle har sort kjole på julebordet, den er også lit forstor, og henger lit på meg da jeg har gåt ned in vekt siden jeg kjøpte den. Tak for Hjelp!! Beklager skrivefeil...
overlord Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Den sorte kjolen uten gullbeltet. Og øredobbene og smykket er helt krise sammen. Skal du ha det smykket må du ha små øredobber. Neseringen stjeler ellers mye fokus- ta den ut!! Skjørtet var fint, men syns ikke den draperte saken var passende for julebord. Ellers har du en flott figur du kan være stolt av. Dagens usminkede tilbakemelding.
LeTwinsA Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Nr 2 Synes også øredobbene ble for mye, men likte beltet jeg. Slike sko gjør at føttene dine ser kortere ut, så jeg ville tatt ett par stilrene svarte pumps. Likte ikke veska på antrekk nr 2. Ellers så synes jeg du er nydelig!!! :) Kos deg såååå mye i kveld!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Nr 2 . Flott kjole:-)' men beltet, smykket og øredobbene må vekk. Neseringen er fin:-) Anonymous poster hash: 33aa0...4d1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Nr to, men dropp smykkene(inklu nesering), skoene og veska å gå for belte, oppsatt hår og røde lepper og negler! Anonymous poster hash: 76985...a29
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Beltet er alt for stramt, det gir deg valker du egentlig ikke har! Bort med det!! Anonymous poster hash: 18df9...db3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Nr to. Uten beltet og smykket. Likte heller ikke skoene, men hver sin smak Anonymous poster hash: 9eec7...300
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Ta den svarte kjolen, slipp ut beltet et par hakk, plukk ut neseringen, finn et par mye mindre øredobber, en enklere veske og lavere , penere sko. Anonymous poster hash: 660ac...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå