Gå til innhold

Huff, dilemma :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utbrent og gravid. Greier ikke komme meg ut av senga. Griner for alt og er kjempedeprimert. Jeg venter besøk i dag, og vil så gjerne treffe dem før jul. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det... Jeg bør sikkert avlyse... Men samtidig gleder ungene seg til besøk. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få gjort huset presentabelt og meg selv... Nei, dette går vel bare ikke :( Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: f3cc8...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utbrent og gravid. Greier ikke komme meg ut av senga. Griner for alt og er kjempedeprimert. Jeg venter besøk i dag, og vil så gjerne treffe dem før jul. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det... Jeg bør sikkert avlyse... Men samtidig gleder ungene seg til besøk. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få gjort huset presentabelt og meg selv... Nei, dette går vel bare ikke :( Hva skal jeg gjøre??

Ta deg en dusj, ta på deg noe behagelig litt sminke så kommer resten av seg selv!

Jeg var også sånn når jeg gikk gravid med min sønn, orket ikke noen ting. Dusj Hjelpet for å føle meg fresh :)

Anonymous poster hash: 113b4...fc6

Skrevet

Ja. Dusj. Sett på noe musikk du liker og bare gjør.... Si du ikke er helt i form når de kommer. Da forstå de om du ikke ser kjempe happy ut og de vil sannsynligvis ikke være der så lenge. Si du er litt uvell og kvalm. Sender deg en god trøsteklem 💕💕💕

Anonymous poster hash: cb91e...abf

Skrevet

Takk for svar :) Peller meg i dusjen og håper jeg vil føle meg litt bedre etterpå!

Skrevet

Hva med å få mann og barn til å rydde huset?

Anonymous poster hash: 933a2...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...