Gå til innhold

Hvorfor sender TV3 "Alene hjemme" kl 21.30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel en barnefilm???

Anonymous poster hash: 3f362...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke! Det er en klassiker for alle :D

Anonymous poster hash: f4532...878

Skrevet

Klassiker og absolutt ikke barnefilm. Ikke alle sarte små sjeler som tåler alt i den filmen.

Skrevet

Da burde kanskje sendt den kl 18-19 så hele familien fikk se "klassikeren" sammen....selv om man alltids kan se den på opptak

Skrevet

Klassiker og absolutt ikke barnefilm. Ikke alle sarte små sjeler som tåler alt i den filmen.

Du mener den er for skummel for feks 8-10 åringer? ?

Anonymous poster hash: b3965...9f3

Skrevet

Jeg synes også de skulle sendt den litt tidligere, min 10-åring hadde helt sikkert likt den.

Anonymous poster hash: bc3a3...88f
Skrevet

En tiåring kan vel fint også se den kl 21.30? :)

Ikke min...filmen er ferdig 23...der betyr at han sovner 23.30...ferdig muggen pga mangel på søvn. Våkner like tidlig😦

Skrevet

En tiåring kan vel fint også se den kl 21.30? :)

Ikke min...filmen er ferdig 23...der betyr at han sovner 23.30...ferdig muggen pga mangel på søvn. Våkner like tidlig

Den er lei. Har ikke hatt det slikt med ungene her, og gutta sov bare lengre dagen derpå :) MEn har du mulighet til å ta den på opptak da, og se den i mer barnevennlig tidspunkt i morgen feks?

Skrevet

Det er kanskje mulig å se den på TV3play( heter det det?)

Skrevet

Jeg tror kanskje grunnen er at da har "roen senket seg" hos de fleste. Lille julaften er ofte mye stress, og hadde den vært sendt kl 19 f.eks, hadde kanskje færre sett den.

Ser jo hvordan det er her. Stresse hjem fra jobb, ordne siste forberedelser til dagen etter, og da passer det godt å sette seg ned kl 21.30.

Skrevet

Den har vel aldersgrense 11 år?

Skrevet

Nei...står at det er familiefilm. Min 5 og 8 åring får lov å se den i morgen på opptak. Aldri hørt om 11 år

Skrevet

Når og hvor går den?

Anonymous poster hash: c40f9...8ef
Skrevet

Når og hvor går den?

Idag kl 21.30 på TV3

Anonymous poster hash: b9e9d...89a

Skrevet

Når og hvor går den?

Idag kl 21.30 på TV3

Trodde det var lille julaften jeg 🙈

Da faller egentlig argumentet mitt over.

Skrevet

Fordi de fleste barn forhåpentligvis får være opp til foreldrene legger seg i ferier? Her skal vi se den i kveld med både 8 åring, 6 åringen og 4 åringen.

Anonymous poster hash: 6d95c...d64

Skrevet

Vi skal se den med 4 åringen og 7 åringen i kveld. Aldri blitt problemer med grinete barn selv om de har vært oppe sent. De sover til 9-10 i morgen.

Anonymous poster hash: 73c77...ca6

Skrevet

Fordi de fleste barn forhåpentligvis får være opp til foreldrene legger seg i ferier? Her skal vi se den i kveld med både 8 åring, 6 åringen og 4 åringen.

Anonymous poster hash: 6d95c...d64

Nei...ikke mine. Men nei, de får ikke (5 og 7 år) lov å være oppe like lenge som oss av den enkle grunn at de våkner like tidlig dagen etter, blir sure og slitne pga altfor få timer med søvn. Ikke alle barn sover lenger. Kjenner faktisk ingen barn som får være oppe til foreldrene legger seg.

Mine er oppe lenger enn til hverdags....men å legge seg ved midnatt (bortsett fra julaften og nyttårsaften) for mine barn er bare dårlig gjort mot dem

Skrevet

Vi skal se den med 4 åringen og 7 åringen i kveld. Aldri blitt problemer med grinete barn selv om de har vært oppe sent. De sover til 9-10 i morgen.

Anonymous poster hash: 73c77...ca6

Da er dere heldige. Mine våkner senest 7 uansett
Skrevet

Når og hvor går den?

Idag kl 21.30 på TV3

Tusen hjertelig takk :) :) 

Skrevet

Til informasjon. De går i reprise tirsdag og onsdag neste uke kl. 19.20/19.35 på TV3 neste uke. 

Skrevet

Blir garantert sendt igjen på en eller annen kanal i jula 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...