Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Hei, litt rart spørsmål, og vet selvsagt at jeg må ta det med lege, ikke et nettoforum,(men er litt nysgjerrig ) den ene armen/hånden sovner veldig ofte for tiden, dessuten har jeg begynt å hovne opp i fingrene på kvelden/natten. Gjør ikke vondt (føles litt stive?), men har ikke sjansen til å ta av meg gifteringen for eksempel. Noen som har noen ideer om hva der kan være/noe jeg kan fikse lett/noe legen burde sjekke? Anonymous poster hash: ba5d3...f4a
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Vil også sagt nerver i klem. Du kan prøve å kjøpe en sånn håndstøtte på apoteket og bruke. Det hjelper noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Manuellterapeut kan kanskje hjelpe deg. Har en kollega med samme problem. Ble bra etter en behandling. Anonymous poster hash: f7cba...f01
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Jeg opplever dette en del i inaktive perioder (som det dessverre er en del av for tiden), armer, bein eller hender sovner om jeg sitter for lenge i samme stilling litt for lenge.. Har hele tiden tenkt det er pga dårlig blodsirkulasjon..? Anonymous poster hash: 2ac72...88e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Jeg opplever dette en del i inaktive perioder (som det dessverre er en del av for tiden), armer, bein eller hender sovner om jeg sitter for lenge i samme stilling litt for lenge.. Har hele tiden tenkt det er pga dårlig blodsirkulasjon..?Anonymous poster hash: 2ac72...88e Kunne vært mitt svar. Jeg ble bedre i sommer da jeg var mer aktiv. Har kontorjobb og er mye passiv utenom. Jeg har også lavt stoffskifte og det er et av symptomene, men da er deg oftest ikke relatert til bare den ene armen Anonymous poster hash: 9a97c...00a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Ta tilskudd av magnesium, det hjelper Anonymous poster hash: 6f149...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå