Gå til innhold

Teater eller ikke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen på 8 kasta opp litt i senga i natt,har klagd på vondt i magen i to dager i forkant. Etter han kastet opp så smilte han og sa at nå hadde han ikke vondt i magen lengere..

Men saker er at vi har bestilt billettet til ett teater i dag vi skal ta med begge guttene på,men kan eldste mann fortsatt være med?? Vet det går mye omgangssyken nå,men kasta opp en gang bare så tviler på at dette er omgangssyken.. Ikke feber og fin i form ellers..

Hva gjør jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sendt eldste på teater og halde han som kasta opp att heime.

Skrevet

Det var eldste mann som kasta opp. Yngste er 3 år.

 

HI.

Skrevet

Hadde selvsagt holdt oppkasteren hjemme



Anonymous poster hash: 7b19f...701
Skrevet

Den som kaster opp må bli hjemme. Uten tvil.

Skrevet

Hvis han er i fin form og har lyst så sender du på teater. Hysteriske høns.

 

Anonymous poster hash: a8ff0...c4f

Skrevet

Skal dere på Oslo nye kl 14?

 

Anonymous poster hash: 6f85d...7c5

Skrevet

Ikke rart at omgangsyke og magevirus spres. Han som kaster opp skal selvsagt være hjemme til han har vært I 48 TIMER!

Veldig egoistisk av deg.

 

Anonymous poster hash: 3609d...37c

Skrevet

Skal dere på Oslo nye kl 14?

 

Anonymous poster hash: 6f85d...7c5

 

 

Nei ikke Oslo nye.

HI

Skrevet

 

Skal dere på Oslo nye kl 14?

 

Anonymous poster hash: 6f85d...7c5

 

Nei ikke Oslo nye.

HI

Flott👍

 

Anonymous poster hash: 6f85d...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...