Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jeg stresset rundt på høyr hæler i hele går og i dag har jeg SÅ vondt på itsiden av foten. Like nedenfor vristen er det smertefult konstant. skjønner at jeg har overbelastet, men kan jeg ha skadet noe ordentlig? Anonymous poster hash: 8facb...849
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Har hatt dette før etter høye hæler, vondt men det går over :-) Anonymous poster hash: 3451d...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå