Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Når synes du babyen er stor nok til å bli passet 3-5t en kveld? F.eks imens foreldrene drar på kino.. Anonymous poster hash: 4e33b...a4b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Her skal du gi blanke i hva andre mener, og gjøre det du føler er riktig. Det er nemlig ingen fasit på dette! Anonymous poster hash: 82684...b7b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Med førstemann hadde vi barnevakt da vi skulle i bryllup, jenta var da 3 mnd. Jeg var hjemme og ammet mellom vielsen og middag. Nå har jeg enda ikke vært borte fra babyen på 4 mnd mer enn en times tid, men det er fordi han ikke tar flaske. Hadde ikke hatt noe problem med å ta noen timer ute med mannen om besteforeldrene passet han om han gjorde det. Anonymous poster hash: 8b1ed...6f0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Jeg syns det kommer litt ann på om det er en 17 åring som du nesten ikke vet noe om,eller om det kanskje er besteforeldre. Mamma passet småen når han var 2 mnder mens jeg var på kino med en venn,å jeg visste at det kom til å gå kjempe fint. Jeg hadde alvorlig grad av fødselsdepresjon å det som faktisk hjalp var å kunne bruke litt tid med venner uten å alltid ha babyen med. Var greit å kunne gjøre noen voksenting også. Anonymous poster hash: 79e60...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå