Gå til innhold

noen som vet om koagulert blod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor kommer det ut koagulert blod? er det for jeg har blødd lite og det samler seg opp?

jeg er ganske sikker på at jeg har mistet, er 6+1

har blødd siden 4+3 spotting og litt blod på papiret.. men hadde for tre dager siden en blødning med mange store koagler som kom ut.. bare blod, ingenting inni.. og eller mye friskt blod!

har ikke blødd nesten noen ting siden da, men fikk nå en lik blødning med friskt blod og flere koagler uten noen ting i.. 

jeg er bare nyskjerrig på hvorfor det kommer koagler?? 

Anonymous poster hash: 69738...c52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er spontanabort, kan det være rester etter fosteret.

Anonymous poster hash: 4f00b...67c
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker hvorfor det skjer. Men jeg hadde blødning med koagler i, og hos meg virket det som jeg hadde en liten blodansamling nederst i livmoren. Så det har vel blitt liggende der og koagulert før det kom ut. Blødde selv i mange uker, både friskt, med koagler og brunt. Er nå i uke 26 og alt er vel.

Anonymous poster hash: e8a3f...2fe

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker hvorfor det skjer. Men jeg hadde blødning med koagler i, og hos meg virket det som jeg hadde en liten blodansamling nederst i livmoren. Så det har vel blitt liggende der og koagulert før det kom ut. Blødde selv i mange uker, både friskt, med koagler og brunt. Er nå i uke 26 og alt er vel.

så godt at det gikk bra med deg! :) 

har lite håp, men litt henger fortsatt igjen da jeg ikke tror at det har kommet noe foster ut.. bare koagler uten noe annet en blod i. 

hadde du flere større blødninger med store koagler? jeg har oppimot 5-6 store koagler sammen med friskt blod..

Skrevet

så godt at det gikk bra med deg! :)

har lite håp, men litt henger fortsatt igjen da jeg ikke tror at det har kommet noe foster ut.. bare koagler uten noe annet en blod i.

hadde du flere større blødninger med store koagler? jeg har oppimot 5-6 store koagler sammen med friskt blod..

Hadde en kortvarig blødning i uke 6 med friskt blid. Hadde så en ganske kraftig blødning med menssmerter i uke 8 med en god del koagler. Når den avtok blødde jeg brunt med slintrer i og tidvis friskt blod til uke 15.

Legene trodde det var morkaken som lå foran åpningen. Viste seg senere at den lå øverst i livmoren, og de tror derfor det kan ha vært en blodansamling de så på UL i uke 8.

Jeg fikk beskjed om å ikke uroe meg så lenge jeg ikke hadde sterkere smerter eller det kom ut klumper.

Oppdaget at det var veldig vanlig å blø i starten av svangerskapet. I de fleste tilfellene er blødninger uten smerter ufarlige. Men man har dessverre ingen garanti. Håper på det beste for deg!

Skrevet

takk for svar! 

har sluttet og blø, og symptomer er der ennå..

vet ikke når de evt skulle forsvunnet ved en SA jeg.. 

får vell bare smøre meg med tålmodighet til tirsdag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...