Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Herregud er det mulig. Jeg hadde vært flink og gått ned masse og holdt meg i 1,5 år. Så har det sneket seg på uten at jeg har "merka det" og nå er jeg bare ekkel og feit. 169 cm og ufyselige 87 kg... Bare å ta tak igjen, starter allerede nå tenker jeg med å prøve å la vær å gå opp enda mer i jula. Jeg er en uhelbredelig godtegris, hva er dine beste tips til å få sylteLabben ut av kakeboksen?! Anonymous poster hash: 757c1...ad0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Like ille her du.. Holder en stund - så er det tilbake til pizzaen, sjokoladen og brusen Håper på viljestyrke i julegave!! Anonymous poster hash: bc098...103
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Det er jo bare kortvarig nytelse Etterpå angrer du. Anonymous poster hash: eb18b...3b2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Ikke ha fristelser i huset........ :) Kjøp masse frukt og sunn godis isteden Anonymous poster hash: a8b17...06f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Ikke ha fristelser i huset........ :) Kjøp masse frukt og sunn godis isteden Anonymous poster hash: a8b17...06f Det var lurt! Må bare spise opp det jeg allerede har kjøpt inn😂😩😜 Anonymous poster hash: 73ccb...2ea
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Ikke ha fristelser i huset........ :) Kjøp masse frukt og sunn godis isteden Anonymous poster hash: a8b17...06f Det var lurt! Må bare spise opp det jeg allerede har kjøpt inn😂😩😜 Anonymous poster hash: 73ccb...2ea Kast det du allerede har kjøpt inn -med god samvittighet! Det er jo ikke mat, men snacks/drittmat Anonymous poster hash: 99eca...d96
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har også gått opp, og kastet igår det jeg hadde av godis i hus. Gitt meg selv forbud fram til julaften. Da får jeg spise julekaker og kose meg. Skal ikke spise godis nå, ei heller drikke noe særlig med brus. Ingenting annet nytter, enn å legge fra seg det man aller helst vil ha. Det er kjipt for en periode, men jeg må få kontroll igjen. Det er virkelig ikke normalt å spise godis hver dag. Anonymous poster hash: d4c2a...479
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Føler med deg, er i samme situasjon selv. Har et godtesug som er så stort at det preger hele hverdagen om jeg ikkefår i meg noe. En periode fulgte jeg Berit Nordstrand sine tips mot godtesug, og det funket faktisk. Eks spise gresk youghurt med honninig, nøtter, bær. Mørk sjokolade, smothie, oppskrifter på ulike fristelser uten sukker. Det verste for meg var å kutte ut brus. Spiste også oftere, litt grovere, litt mer grønnsaker og spiste meg aldri stappmett, men normal mett, selvom maten var god Anonymous poster hash: adf78...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå