Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 jar en jeg skal gi en gave til en mann som ikke ønsker seg noe. Tenkte derfor å lage en kasse med litt forskjellige ting i. En pose chips, sjokolade, tannkrem, juleøl, makrell i tomat, tran, havregryn, flaxlodd. Trenger tips til flere ting? Anonymous poster hash: cec6b...d94
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Et blad, røyk/snus, spekepølser og flatbrød, en dvd, ei pocketbok eller cd? Klnsertbillett? Anonymous poster hash: 808ba...1a6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Tran? Såpass. Da tror jeg nesten jeg hadde blitt litt snurt... Anonymous poster hash: a4f3c...add
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Et blad, røyk/snus, spekepølser og flatbrød, en dvd, ei pocketbok eller cd? Klnsertbillett? Anonymous poster hash: 808ba...1a6 Ja, takk for tips! 👌🏽 Anonymous poster hash: cec6b...d94
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Tran? Såpass. Da tror jeg nesten jeg hadde blitt litt snurt... Anonymous poster hash: a4f3c...add Haha, jeg også😂 Men han her liker tran! Tenkte å putti det oppi for litt "kassefyll" Anonymous poster hash: cec6b...d94
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Oi, veldig spesielt å gi tran, tannkrem, havregryn og makrell i tomat!!! 😖 Sånne julekasser er koselig, men gi nå heller spekemat, ost, konfekt, olivenolje mm av god kvalitet, bodylotion/deo/godlukt eller lignende fra parfymeri, en god flaske vin eller cognac, fine ullsokker, ei god bok osv. Hele poenget med slike bokser er jo å få litt luksus, ting man kanskje ikke unner seg i hverdagen. Ikke billige basisvarer som man har i kjøkkenskapet til enhver tid! Anonymous poster hash: bd2ae...325
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Oi, veldig spesielt å gi tran, tannkrem, havregryn og makrell i tomat!!! Sånne julekasser er koselig, men gi nå heller spekemat, ost, konfekt, olivenolje mm av god kvalitet, bodylotion/deo/godlukt eller lignende fra parfymeri, en god flaske vin eller cognac, fine ullsokker, ei god bok osv. Hele poenget med slike bokser er jo å få litt luksus, ting man kanskje ikke unner seg i hverdagen. Ikke billige basisvarer som man har i kjøkkenskapet til enhver tid! Anonymous poster hash: bd2ae...325 Det finnes de som også er helt ujålete, som gjerne vil ha ting de liker og er kjent med, som ikke bryr seg om fancy mat eller kvalitetsprodukter til kropp og hår. Selv vil jeg heller ha en kurv med mine favoritter enn en kurv med pretensiøst innhold. Ut i fra hva HI skriver, høres mottakeren ut som en nøktern type. Jeg synes gaven virker helt kurant, så lenge den inneholder ting hun vet han liker. Anonymous poster hash: aa1e3...9b9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Oi, veldig spesielt å gi tran, tannkrem, havregryn og makrell i tomat!!! Sånne julekasser er koselig, men gi nå heller spekemat, ost, konfekt, olivenolje mm av god kvalitet, bodylotion/deo/godlukt eller lignende fra parfymeri, en god flaske vin eller cognac, fine ullsokker, ei god bok osv. Hele poenget med slike bokser er jo å få litt luksus, ting man kanskje ikke unner seg i hverdagen. Ikke billige basisvarer som man har i kjøkkenskapet til enhver tid! Anonymous poster hash: bd2ae...325 Det finnes de som også er helt ujålete, som gjerne vil ha ting de liker og er kjent med, som ikke bryr seg om fancy mat eller kvalitetsprodukter til kropp og hår. Selv vil jeg heller ha en kurv med mine favoritter enn en kurv med pretensiøst innhold. Ut i fra hva HI skriver, høres mottakeren ut som en nøktern type. Jeg synes gaven virker helt kurant, så lenge den inneholder ting hun vet han liker. Anonymous poster hash: aa1e3...9b9 👆🏽Det hun sa 👏🏽👏🏽👏🏽 Hadde kanskje kjøpt litt mer luksuriøse produkter om han var typen til det. Men det er han altså ikke😊 Anonymous poster hash: cec6b...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå