Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Han fortjener dem ikke med den oppførselen. Driter i at jeg er syk, gjør narr av meg. Jg er utslitt. Orker ikke mer. Og klarer ikke å slå oppp, han er som en ekkelmigle som aldri slipper taket Anonymous poster hash: 2afb1...04b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Altså han driter i meg Anonymous poster hash: 2afb1...04b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Gi han et par sokker. Og ikke noe annet. Skriv "takk for all god hjelp og støtte med juleforberedelsene"på gavelappen. Kanskje han tar hintet.. Han fortjener jo ingen gave!! Anonymous poster hash: 7d4c1...cb6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Er det du som har den tråden på KG? "Ondt eller genialt?" Anonymous poster hash: 43dda...07f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Gi de til meg I stedet 😉 nei da... du kan jo gi som i forslaget over her, sokker og med den beskjeden før middagen kanskje. Også kan han tenke litt på det og se om han tar hintet. Gjør han ikke det kan du la være å gi noe og gjør han så blir han sikkert veldig glad. Dog usikker på om julekvelden er dagen man understreker poenger. Spesielt hvis det er barn til steder. Anonymous poster hash: b403e...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå