Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Er det greit? Jeg har ikke sett den selv... Anonymous poster hash: 56677...54b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Hvilken aldersgrense er det på filmen? Anonymous poster hash: 5597d...0d2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Det står 7 år. Anonymous poster hash: 56677...54b
Superdolly Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Da ville jeg sett den selv først. For å vurdere om det var greit.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Den er ikke så skummel. Min søster så den da hun var 5. Den er uansett litt lang, så han orker sikkert ikke se hele. Sett på norsk tale og se den med ham :-) Anonymous poster hash: a83bc...ce7
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Fast julefilm her i heimen! Tror fireåring går helt greit. Men så har jeg tre uredde gutter, hvor yngste er fire, så han er ganske herdet... Grinchen er jo ikke snill i starten, litt småskumle scener. Men alt ender bra😊 Anonymous poster hash: 4ac09...3cb
sug lut Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Drit i den. Les boka, filmen suger rompe.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Min fireåring så dn i fjor, og han elsket den. Finnes ikke skummel. Anonymous poster hash: 34aa6...4c4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 Småen på 4 år har sett flere filmer med 7 års aldersgrense uten å bli redd,så jeg tenker ikke så mye over aldersgrensene lenger men ser filmen selv før jeg viser den til barnet mitt da. For enkelte filmer med 7 års aldersgrense kan jo være ganske skummel. Anonymous poster hash: c977b...fc3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 Det er favorittfilmen til gutten her i huset. Såg den første gang for noen år siden, han er 7 år nå. Har sikkert sett den 50 ganger! Anonymous poster hash: e6b9b...a03
Nullstress;) Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Det er en fantastisk film! Mine barn har alltid elsket den, nå er de 6 og 12 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå