Gå til innhold

Fireåringen vil se Grinchen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit?

Jeg har ikke sett den selv...

 

Anonymous poster hash: 56677...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken aldersgrense er det på filmen?

 

Anonymous poster hash: 5597d...0d2

Skrevet

Det står 7 år.

 

Anonymous poster hash: 56677...54b

Skrevet

Da ville jeg sett den selv først. For å vurdere om det var greit.

Skrevet

Den er ikke så skummel. Min søster så den da hun var 5.

 

Den er uansett litt lang, så han orker sikkert ikke se hele. Sett på norsk tale og se den med ham :-)

 

Anonymous poster hash: a83bc...ce7

Skrevet

Fast julefilm her i heimen! Tror fireåring går helt greit. Men så har jeg tre uredde gutter, hvor yngste er fire, så han er ganske herdet...

 

Grinchen er jo ikke snill i starten, litt småskumle scener. Men alt ender bra😊

 

Anonymous poster hash: 4ac09...3cb

Skrevet

Min fireåring så dn i fjor, og han elsket den.

Finnes ikke skummel.

 

Anonymous poster hash: 34aa6...4c4

Skrevet

Småen på 4 år har sett flere filmer med 7 års aldersgrense uten å bli redd,så jeg tenker ikke så mye over aldersgrensene lenger men ser filmen selv før jeg viser den til barnet mitt da.

For enkelte filmer med 7 års aldersgrense kan jo være ganske skummel.

 



Anonymous poster hash: c977b...fc3
Skrevet

Det er favorittfilmen til gutten her i huset. Såg den første gang for noen år siden, han er 7 år nå.

Har sikkert sett den 50 ganger!

 

Anonymous poster hash: e6b9b...a03

Skrevet

Det er en fantastisk film! Mine barn har alltid elsket den, nå er de 6 og 12 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...