Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen" og åpningstider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er medlem av Facebookgruppen "Mat fra bunnen" og skulle gjerne spurt det inne, men jeg har skjønt at dersom man spør blir man kasta ut av gruppen (en venninne av meg ble kasta ut fordi hun spurte hvorforfor det ikke er lov med linker i gruppa).

Hva er greia med åpningstier i en Facebookgruppe? Merkeligste opplegget! Jeg er med i mange gruppe og er admin. i en stor Facebookgruppe og har aldri før hørt om åpningstider. Hva er geia med det?

Anonymous poster hash: 3689e...3b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi admin er helt på bærtur. De fleste er medlemmer for å underholdes 😂 Spør her inne du!

Anonymous poster hash: ba4ca...3a2

Skrevet

Haha! Høres jo helt crazy ut..😂

Anonymous poster hash: 4434b...6cc

Skrevet

Fordi admin er helt på bærtur. De fleste er medlemmer for å underholdes 😂 Spør her inne du!

Anonymous poster hash: ba4ca...3a2

Hehe! 😉 Vet du forresten hvorfor link ikke er lov? Å linke er mye lettere enn å skrive ned alt.

Anonymous poster hash: ede67...271

Skrevet

Jeg er medlem bare for å glo, det er jo faaaaabelaktig underholdning! Regler opp og i vente, knasende morro lesning.

Mange skrullete grupper på face, men denne tar kaka. (Pun intended)

Anonymous poster hash: 21fac...3b5

Skrevet

Jeg er medlem bare for å glo, det er jo faaaaabelaktig underholdning! Regler opp og i vente, knasende morro lesning.

Mange skrullete grupper på face, men denne tar kaka. (Pun intended) Anonymous poster hash: 21fac...3b5

Og mye av oppskriftene framstilles som de er sine egne, når de ikke er det, og så er det tydleigvis lav terskel for hva som er mat fra bunnen, noen tror det betyr hjemmelaga, mens andre tror det er å klippe opp en pose fra toro, og tilsette en ingrediens.

Skrevet

Hvilken av gruppene? Er flere med samme navn jo. Den med 3700 medlemmer eller den med 70K?

Anonymous poster hash: de554...37b
Skrevet

De har opprettet en krisetråd som folk kan skrive i utenom åpningstidene, som er 11-18😳 på hverdager. Nå "stenges" det visst på helligdager?

Hva er dette?

Har de unormalt mange uforskamma følgere? Siden de må ha åpningstider?

Anonymous poster hash: 67da2...d13

Skrevet

Mange skrullete grupper på face, men denne tar kaka. (Pun intended) Anonymous poster hash: 21fac...3b5

Og mye av oppskriftene framstilles som de er sine egne, når de ikke er det, og så er det tydleigvis lav terskel for hva som er mat fra bunnen, noen tror det betyr hjemmelaga, mens andre tror det er å klippe opp en pose fra toro, og tilsette en ingrediens.

Har lagt merke til at (eks) "Fiskepudding ala Grete" og "Ostepai ala Karin" ofte er hentet fra andre steder og da hadde en link vært fint ;)

Skrevet

Hvilken av gruppene? Er flere med samme navn jo. Den med 3700 medlemmer eller den med 70K?

Anonymous poster hash: de554...37b

Den med 70k

Skrevet

De har opprettet en krisetråd som folk kan skrive i utenom åpningstidene, som er 11-18😳 på hverdager. Nå "stenges" det visst på helligdager?

Hva er dette?

Ja, det har de. Utrolig nok er temaet mat så betent og en stor del av medlemmene nærtakende og raske med å lire av seg gloser mot andre. Så moderatorene har full jobb med å holde orden.

Anonymous poster hash: 4840f...27b

Skrevet

De har opprettet en krisetråd som folk kan skrive i utenom åpningstidene, som er 11-18 på hverdager. Nå "stenges" det visst på helligdager?

Hva er dette?

Ja, det har de. Utrolig nok er temaet mat så betent og en stor del av medlemmene nærtakende og raske med å lire av seg gloser mot andre. Så moderatorene har full jobb med å holde orden.

Jeg har ikke vært der inne så lenge, men jeg opplever at administratorne er de frekkeste og at folk ellers er greie. Mulig jeg var vært uheldig med de trådene jeg har sett?

Skrevet

Mange skrullete grupper på face, men denne tar kaka. (Pun intended)

*opp og i mente...

Anonymous poster hash: 0dee6...a6e

Skrevet

De har opprettet en krisetråd som folk kan skrive i utenom åpningstidene, som er 11-18 på hverdager. Nå "stenges" det visst på helligdager?

Hva er dette?

Haha! Det var det innlegget jeg leste og plutselig så at det var åpningstider i gruppa :D Skal man le eller gråte av slikt? Hehe!

Skrevet

Hva er dette?

Jeg har ikke vært der inne så lenge, men jeg opplever at administratorne er de frekkeste og at folk ellers er greie. Mulig jeg var vært uheldig med de trådene jeg har sett?

Moderatorene er nok firkanta og til dels umusikalake, men en stor del av medlemmene er selvoppslukte og med såre tær. Kommer noen med en rettelse flekker de tenner, og så er krangelen i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...