Gå til innhold

Sykemeldt på dagpenger -utbetaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man den lønnen man hadde før man begynte på dagpenger utbetalt? (Altså ikke bare 62% som dagpenger er)

Det har jeg nemlig fått, og lurer på om det skal være slik eller har jeg fått feil?!

Håper noen vet :-)

Anonymous poster hash: 1b854...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok fått rett beløp! Prøver du å lure til deg mere penger ?? Selvfølgelig hadde alle sykemeldt seg hvis de kunne få 100 % lønn for å bli sykmeldt

Anonymous poster hash: 561e7...6fd

Skrevet

Husk at det er redusert skatt nå.

Anonymous poster hash: e785c...f03

Skrevet

Du har nok fått rett beløp! Prøver du å lure til deg mere penger ?? Selvfølgelig hadde alle sykemeldt seg hvis de kunne få 100 % lønn for å bli sykmeldt

Tingen er jo at jeg har fått 100 % utbetaling, altså det samme jeg hadde i full jobb. Selvfølgelig prøver jeg ikke å lure til meg noe, jeg kommer til å ringe på mandag! Men tenkte kanskje noen visste..

HI

Skrevet

Tingen er jo at jeg har fått 100 % utbetaling, altså det samme jeg hadde i full jobb. Selvfølgelig prøver jeg ikke å lure til meg noe, jeg kommer til å ringe på mandag! Men tenkte kanskje noen visste..

HI

Da har du fått rett beløp. Sjekk linken jeg la til deg.

Anonymous poster hash: 44235...2f8

Skrevet

HI

Da har du fått rett beløp. Sjekk linken jeg la til deg.

Anonymous poster hash: 44235...2f8

Men det gjelder vel for vanlig sykemelding? Altså ikke når man er på dagpenger. Jeg blir stresset av dette, vil ikke få noe feil!

Skrevet

Har du sykepenger beregnet på dagpengegrunnlag skal du ha 62,4%. Du får 100% av det inntektstapet du hadde før du ble syk, altså dagpenger.

Anonymous poster hash: 9b416...45d

Skrevet

Har du sykepenger beregnet på dagpengegrunnlag skal du ha 62,4%. Du får 100% av det inntektstapet du hadde før du ble syk, altså dagpenger.

Anonymous poster hash: 9b416...45d

Hvis det stemmer så har jeg jo fått feil. Typisk det.

Skrevet

Om du er på dagpenger og blitt sykemeldt så skal du jo ha det beløpet i sykepenger som du ville fått i dagpenger.

Skrevet

Gjeng gikk på dagpenger da jeg ble sykemeldt og får da samme beløp i sykepenger som jeg fikk på dagpenger. Redusert skatt nå i desember.

Anonymous poster hash: c2b6c...4ba

Skrevet

Du har nok fått for mye.

Anonymous poster hash: cd4c9...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...