Gå til innhold

Noen som forstår seg på Spotify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har også jeg fått Spotify. Signet nylig premiumabb. Nå vil også en av ungene ha egen Spotify, og jeg har funnet ut at det er noe som heter Spotify family.

Må vel laste inn dette og tegne nytt abb... Men hva gjør jeg da med den nye "gamle" Spotifyen? Vil jo ikke betale dobbelt..

Hjelp middelaldrende meg! På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 07f4b...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan oppgradere til family, men han får ikke egen spotify for det.

Med vanlig spotify premium kan 3 stykker høre på spillelister offline samtidig, med family kan 5 stykker høre offline samtidig.

Men alle logger på samme konto og lager spillelister.

Jeg har 4 barn, vi har family og alle logger på familiens felles konto og lager egne spillelister som de laster ned til offlinebruk på sine telefoner.

Anonymous poster hash: 04e17...973

Skrevet

Tusen takk for svar. Nå lurer jeg på hvordan jeg oppgraderer til Family, ser ikke ut som det går an å gjøre det via appen?

Anonymous poster hash: 07f4b...44c

Skrevet

Jeg tror jeg bare googlet spotify family jeg, da finner du ut hvordan du gjør det.

Anonymous poster hash: 04e17...973

Skrevet

Du kan oppgradere til family, men han får ikke egen spotify for det.

Med vanlig spotify premium kan 3 stykker høre på spillelister offline samtidig, med family kan 5 stykker høre offline samtidig.

Men alle logger på samme konto og lager spillelister.

Jeg har 4 barn, vi har family og alle logger på familiens felles konto og lager egne spillelister som de laster ned til offlinebruk på sine telefoner.Anonymous poster hash: 04e17...973

Er du sikker på at dette stemmer?

Hadde vanlig spotify premium for et års tid siden, og da var det sånn. Tegnet nytt premiumabb nå, men får kun til å spille offline en om gangen. Hvis datteren min spiller offline og jeg logger på min mobil, kommer det beskjed om at det spilles på min datters enhet og spørsmål om jeg skal høre....da dlyttes lyden over til min mobil og datteren min hører ingenting....

Gjør vi noe feil her? Hadde vært greit om flere kunne spilt offline, for dette familyabb. er dyrt synes jeg.

Skrevet

Anonymous poster hash: ee575...768

post-42-161108_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...