Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Alt er bare kaos. Huset er et eneste rot pga. at oppussing har blitt utsatt og utsatt. Jeg er ikke i form til å rydde og vaske, og uforutsette utgifter gjør at de ekstra pengene på desemberlønna som skulle gå til julegaver og kos er borte. Vi får det nok sikker til, ingen skal sitte uten gaver eller mat, men det er bare ingenting som gir meg den gleden som burde være der i adventstiden. Jeg er bare utslitt og frustrert over å se at alt rakner når jeg ikke klarer å holde i alle trådene på en gang. Kan ikke mannen klare å gi litt ekstra når det trengs? Virkelig ikke? Skal alle høytider og all organisering falle på meg? Andre som ikke kjenner seg igjen i de utallige julebildene med juletrær, medisterkaker, pepperkaker osv som velter utover facebook disse dagene? Jeg føler at barnet mitt har det minst organiserte og julete hjemmet i hele denne delen av landet Anonymous poster hash: 19369...17c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Snakk med mannen! Jeg har snakket til stemmen har blitt rusten.. HI Anonymous poster hash: 19369...17c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Vi er så og si i akkurat samme båt. I tillegg har han invitert familien sin hit.. Koselig det når alt faller på meg.. Tror ikke julestemninga kommer i år gitt. Og ja, jeg er også rusten i stemmen. Anonymous poster hash: a7903...719
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Samme her... Anonymous poster hash: f6b95...667
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Samme her, ingen mann heller. Anonymous poster hash: 472bb...76e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Hadde så store forventninger til denne jula. Er i permisjon, så skulle ha masse tid til kos, være tidlig ute med alt , lage skikkelig julestemning. Isteden har jeg en hyende baby som aldri sover, en 2åring som har vært 3 dageri bhg i desember, ellers syk, en influensasyk mann og dundrdrende hodepine og søvnunderskudd. Badet har ikke vært vasket på 3 uker, har kun laget pepperkaker av ferdig deig og ikke hatt ett sekund til å se en julefilm. Dusjen har jeg ikke sett på 5 dager. Og mannen. Har bryr seg egentlig ikke om jula. Oppskrytt, sier han. Så lenge det er ribbe til middag på julaften, spiller resten av detaljene ingen rolle. Anonymous poster hash: 793c4...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå