Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Er 18 uker på vei, våknet i morges av at jeg måtte på do, men orket ikke å stå opp så tidlig, tvang meg til å sove igjen. Våknet litt senere og sto opp, tisset. 5 min senere kjente jeg at jeg måtte bæsje og, noe som jeg ikke pleier å gjøre så tidlig. 5 min senere, måtte bæsje igjen, følte jeg hadde skikkelig mageknip, svettet og var uvel etterpå. La meg nedpå sofaen og sovnet. Da jeg våkner igjen, så kjenner jeg at det presser i magen, på venstre side. Har vært på do igjen, gjør ikke vondt når jeg er på do. Men når jeg reiser meg fra sittestilling så presser det skikkelig, også når jeg går. Er best når jeg ligger. Virker dette som vanlig mageknip, eller kan det være urinveisinfeksjon? Vil ikke ringe lege for bagateller heller... Anonymous poster hash: 984bd...890
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Du må ringe til lege. Når kroppen din bærer er barn er lite bagateller.. selv uvi kan bli veldig alvorlig Anonymous poster hash: fdccc...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå