Gå til innhold

irritert kjenner jeg (jobb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på skole og har gjort dette i noen år.

Hvert år har alle ansatte fått en liten julegave fra skolen. (selv om vi er ansatte i kommunen får vi ikke gave fra kommune lengre hver arbeidsplass må ta fra sitt budsjett.)

Hvert år har vi fått det samme alle sammen, uansett om man jobber på kontoret, er assistent, lærer, renhold eller vaktmester.

Gaven har ligget på rundt 200 kr.

I år har vi fått ny rektor. Personen har jobbet som lærer på skolen i flere år før han ble rektor så han vet tradisjonen.

I år har plutselig renhold, vaktmester, kontorarbeidere og assistenter fått gave til 40 kr , mens læreren har fått gave til 300 kr.

Pengene "spart" inn på gaver til noen går altså med til å betale dyrere gaver til de andre.

Snakk om å få alle ansatte til å føle seg like verdifulle....

Anonymous poster hash: 55537...d3f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at pris betyr så mye, MEN det skal jo være likt for alle da dem først kjøper gave :/

Anonymous poster hash: 66a52...0eb
Skrevet

Hva slags gaver fikk dere?

Anonymous poster hash: 749d0...24d

Skrevet

Oi, den var litt uheldig ja. Prisen skal jo ikke bety noe egentlig, men det sender jo er signal..

Anonymous poster hash: aea55...43e

Skrevet

Hadde jeg vært lærer der, så hadde jeg latt gaven stå igjen. Hadde ikke tatt den med meg hjem. Hva fikk dere da, og hva fikk de til 40kroner?

Anonymous poster hash: 5598b...043
Skrevet

Oj, hadde jeg vært lærer da så hadde jeg ikke tatt imot gaven, og fortalt hvorfor.

Snakker om antenneløs rektor!

Om rektor anser de andre yrkesgruppene som så uviktige i forhold, så kunne de ha latt være å vaske et par uker, latt være å reparere ting som gikk i stykker eller gjøre vedlikehold, eller sørge for det administrative.... kanskje rektor da ville sett verdien i alle som jobber ved skolen.

Anonymous poster hash: 7d1ed...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...