Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jenta mi blir skuffet når jeg henter henne tidlig. De er gjerne midt i en lek. Eller måltidet kl. 14 ble utsatt pga andre aktiviteter så det er ofte hun ikke får spist med de andre barna fordi jeg henter tidlig (vel og merke etter måntidet SKULLE vært spist)... Kjedelig å tape inntekt, feriepenger,pensjon når barnet tydelig vil være i bhg like lenge som de andre... Anonymous poster hash: 07bd0...23d
FML Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Da hadde jeg begynt å jobbe fulltid igjen, eller hentet jenta sent noen dager å brukt de to timene på husvask/handle mat/ærend/lage middag/ sette på deig for at ettermiddager skulle blitt bedre/roligere
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Da hadde jeg begynt å jobbe fulltid igjen, eller hentet jenta sent noen dager å brukt de to timene på husvask/handle mat/ærend/lage middag/ sette på deig for at ettermiddager skulle blitt bedre/roligere Enig Anonymous poster hash: 7badd...ba6
Anyne Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Barna er gode på å gi foreldrene dårlig samvittighet. Det er en gjenganger hos oss at barna klager når de blir hentet tidlig, samtidig som de rett før kan ha mast etter mamma og pappa.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Da hadde jeg begynt å jobbe fulltid igjen, eller hentet jenta sent noen dager å brukt de to timene på husvask/handle mat/ærend/lage middag/ sette på deig for at ettermiddager skulle blitt bedre/roligere Ja, kan jo se på det som egentid til ærender av ulike slag... Anonymous poster hash: 07bd0...23d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Barna er gode på å gi foreldrene dårlig samvittighet. Det er en gjenganger hos oss at barna klager når de blir hentet tidlig, samtidig som de rett før kan ha mast etter mamma og pappa. Ja ikke sant... :/ Anonymous poster hash: 07bd0...23d
*Nøtta* Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Da nyter du den ekstra fritiden for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Jeg kunne ikke tenkt meg å jobbet kortere dager. Jeg ville heller hatt fulle dager, og hatt en hel dag fri. Den dagen kan vi kose oss med god frokost, levere senere. Så kan jeg få gjort husarbeid og annet praktisk. Trent. Så kan jeg hente litt før, men ikke alt for tidlig. Anonymous poster hash: bf3be...811
Ikkesåallerværst Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Jeg jobber redusert, men henter likevel ikke før 15.30/15.45. Slutter 15.00 og bruker litt tid hjem. Det er for sent for han i bhg og for tidlig for han i første klasse. Det hender jeg henter førsteklassingen 16.15/16.30 og da er han veldig klar for å gå hjem. Barnehagegutten er helt knekt og bare gråter når han hentes så sent. Han slipper SFO på morgenen fordi jeg kan levere ca 8.00, og det passer bra fordi han ikke liker seg på fellesbasen.Det blir en del plusstid, men det bruker jeg på å dra tidligere hjem og handle feks eller planleggingsdager o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå