Gå til innhold

du som jobber redusert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange % stilling har du,og hvilken arbeidstid har du? Går det greit økonomisk eller må du planlegge mye?

Hvis du har hele fridager, er barna hjemme eller i bhg?

Anonymous poster hash: c575e...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber 60% og har tre faste dager i uken, 6 timer. Velger selv når jeg begynner, ofte fra 9-15. Har utbetalt 18 500. Mannen setter av 4000 til pensjon, men så lenge jeg har omsorg for barn under 6 år får jeg jo likevel pensjonsopptjening tilsvarende 4,5 g. Går veldig greit økonomisk, fordi mannen tjener veldig godt. Får 100% når jeg ønsker det. Fridagene mine har jeg stort sett barnehagebarnet hjemme, og de eldste kommer tidlig hjem fra skolen.

Anonymous poster hash: 40aa7...460

Skrevet

Jobber 60% og har tre faste dager i uken, 6 timer. Velger selv når jeg begynner, ofte fra 9-15. Har utbetalt 18 500. Mannen setter av 4000 til pensjon, men så lenge jeg har omsorg for barn under 6 år får jeg jo likevel pensjonsopptjening tilsvarende 4,5 g. Går veldig greit økonomisk, fordi mannen tjener veldig godt. Får 100% når jeg ønsker det. Fridagene mine har jeg stort sett barnehagebarnet hjemme, og de eldste kommer tidlig hjem fra skolen.

Anonymous poster hash: 40aa7...460

Da tjener du godt! :o jeg får 18000 i 80% stilling har jeg regnet ut. Vil helst jobbe 60%.

Men ser for meg full barnahageplass, bare levere 09.00 og hente 14.30. Da kan jeg gjøre ærend, bake brød, ukeshandle osv,for mannen tjener ikke SÅ godt at vi kan slippe unna planlegging for å klare oss bra.

Skrevet

Jeg jobber 20% og har 8200kr før skatt. Men man trenger nesten ikke skatte med så lav lønn. Mannen tjener litt under gjennomsnittet, men har råd til det vi ønsker oss, også flere utenlandstuerer i året.

Anonymous poster hash: bc5b4...0de

Skrevet

Jobber 20%. ca 13.000 i mnd før skatt. Kan ikke jobbe mer da jeg studerer fulltid og er alene med barnet. Vi klarer oss greit, men tar oss sjeldent råd til luksus. Får OS i tillegg. Barnet er i bhg hver dag da jeg kun jobber helger og studerer i ukedagene.  

Anonymous poster hash: 615e6...4dd
Skrevet

Jeg jobber 50 %

Får utbetalt 18 200 i mnd

Ingen problem. Jobber 9 til 15:30

Anonymous poster hash: 870e7...afb

Skrevet

Hvor er det dere jobber?? Jeg har fått utbetalt 19000 de siste årene i min 100% stilling 😕

Anonymous poster hash: 3993e...f94

Skrevet

Jobber 20%. ca 13.000 i mnd før skatt. Kan ikke jobbe mer da jeg studerer fulltid og er alene med barnet. Vi klarer oss greit, men tar oss sjeldent råd til luksus. Får OS i tillegg. Barnet er i bhg hver dag da jeg kun jobber helger og studerer i ukedagene.

Hva jobber du med?

Skrevet

Jeg jobber 67% . 5 timer mandag til fredag 08.30 - 13.30.

Ca. 16 500 kr utbetalt i mnd.

Mannen tjener greit så vi klarer oss fint.

Anonymous poster hash: cc1d4...050

Skrevet

Hva jobber du med?

Jobber innen finans. Jobber kun helg, dermed er det jo mange tillegg slik at lønna blir relativt grei. Også noe overtid som det raskt blir penger av. Hadde i underkant av 200 000 brutto i år inkl. feriepenger.

Skrevet

85%, utbetalt 30.000. Henter tidlig noen dager, noen dager fri.

Anonymous poster hash: 737de...1bc

Skrevet

Hvor mange % stilling har du,og hvilken arbeidstid har du? Går det greit økonomisk eller må du planlegge mye?

Hvis du har hele fridager, er barna hjemme eller i bhg?

80% stilling, utbetalt 23000. Jobber 9.00-15.00. Det har gått veldig greit økonomisk, men på grunn av mannens inntekt. Han måtte bytte jobb nå og går ned 200 000 i årslønn, så nå må vi tenke over hva vi bruker penger på og kan ikke unne oss feks vaskehjelp.

Jeg jobber stort sett fra 8.45 og hår ofte litt over, så det blir en del fleksitid. Den skal jeg feks bruke i romjula. Da er barna hjemme. Men jeg hadde ikke hatt dem hjemme dersom jeg hadde en dag fri i uka. Jeg velger kortere dager fordi da slipper barna lange dager. Jeg må levere og hente pga mannens reisevei.

Anonymous poster hash: e5a2b...b62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...