Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har ikke fått mensen denne uken her, så jeg har egnet ett lite håp om at det klaffet denne gangen. Men etter samleie i går så kom det lyserosa blod og håpet er borte. Blør ikke noe mer heller, men likevel. Blødning rundt mens tid, ganske opplagt at man ikke er gravid :/ Anonymous poster hash: becf5...9a4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Mulig du ikke er gravid. Men slimhinnene blør lett og når man er gravid er det mange som opplever å blø litt etter samleie. Så det kan fortsatt være håp. Har du ikke testet? Anonymous poster hash: 201e8...8cc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Nei, planen var å ta en test i morgen tidlig om mensen ikke kommer. Så jo, jeg kan jo forstatt bruke testen å sjekke i morgen da den er kjøpt inn likevel. Anonymous poster hash: becf5...9a4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Ikke mist motet!☺️ Det rosa TRENGER ikke bety mensen?? Jeg hadde testet meg nå, hadde jeg vært deg! Jeg skal også teste i kveld eller i morgen tidlig, er et par dager over tiden... Lykke til!!☺️ Anonymous poster hash: b5338...1e3
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Nei, planen var å ta en test i morgen tidlig om mensen ikke kommer. Så jo, jeg kan jo forstatt bruke testen å sjekke i morgen da den er kjøpt inn likevel. Anonymous poster hash: becf5...9a4 Lykke til Anonymous poster hash: 201e8...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå