Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Bor i ei lita bygd der vi alltid har hatt ett spektakulært fyrverkeri på nyttårsaften. Årets høydare, barn og voksne gleder seg:-) men nå har noen opprettet en boikott, det blir muligens fakkeltog (?!?k) for å stoppe fyrverkeriet helt.. Fordi hunder blir så redde? Wtf? Anonymous poster hash: fd336...5bf
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Bor i ei lita bygd der vi alltid har hatt ett spektakulært fyrverkeri på nyttårsaften. Årets høydare, barn og voksne gleder seg:-) men nå har noen opprettet en boikott, det blir muligens fakkeltog (?!?k) for å stoppe fyrverkeriet helt.. Fordi hunder blir så redde? Wtf? Anonymous poster hash: fd336...5bf Fornuftig. Tenk på ville dyr i skogen... Anonymous poster hash: 95b55...c44
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: dbe07...dc7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Fornuftig. Bruk heller pengene på noen som trenger dem i stedet for å blåse dem i luften på noen få minutter! Anonymous poster hash: bb5c6...2c4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 🙄 noen altså.. Og ville dyr, stakkars de.. De har nok vært ute en vinternatt før de, med lyn og torden og det som værre er. Folk må roe ned og heller ta hensyn til klokkeslettene det er lov å sende opp raketter på, slik at hunder kan få omsorg inne disse timene. Blir matt av folk som hisser seg opp over fyrverkeri, og slapp helt av, jeg har både barn og hund og sistnevnte er ikke en særlig happydog på nyttårsaften. Bruk heller energi på alle de tullingene som sender opp fyrverkeri utenom klokkeslettene!! Som fortsetter dan og van til ut i februar. DE skulle jeg gått i fakkeltog for å fått tatt! Anonymous poster hash: 2a8ee...854
soleia Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Tøysete. Synes det er lurt når folk går saman om eit flott fyrverkeri som alle har glede av, heller en at alle skal fyre av nokon fislete i hagen sin. Ja visst er det mykje pengar som går i lufta, men på den måten får ein meir for mindre pengar. Eg er som ungane, og synes fyrverkeri er stas. Dette skjer då til eit bestemt tidspunkt, på ein kjend stad, i staden for at det smell heile kvelden, så det må vere relativt lett for hundeeigarar å ta nødvendige omsyn. Resultatet av å kutte ut vil nok bli at det smell over alt, gjennom heile kvelden.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Ja takk til fyrverkeriforbud for private! Anonymous poster hash: 31d1b...d29
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Fyrverkeri er det mest bortkasta som finnes. Penger sprengt rett i lufta.
HvittHus Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Det er ikke kun hundene som sliter med fyrverkeri. Vi har et fjøs hvor det går utegangskyr i nærheten og du og du hvor disse kuene tar av når klokka er tolv. Jeg synes forferdelig synd på disse dyrene som ikke har mulighet til å søke ly under en seng el, men står alene med redselen sin. Fyrverkeri er noe skikkelig tull og burde vært forbudt forlengst, både med tanke på skade på menneske og eiendom, men også de plager som det utsetter alle dyr for.
☆☆☆ Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Fyrverkeri er tull, men når det først er tillatt er felles fyrverkeri bedre, finare og meir praktisk enn rakettoppskyting no og då i 3 dagar (sjølv om det berre er tillatt nyttårsaften 20-02).
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #12 Skrevet 18. desember 2015 Dagens regler er tullete. Fyrverkeri skulle vært forbeholdt offentligheten, som kan sende opp noe som folk flest kan glede seg over. Det er ikke bare dyrene som er redde. Bestemoren min går ikke utenfor en dør på nyttårsaften. Anonymous poster hash: 689b0...08a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #13 Skrevet 18. desember 2015 Tenk på demente! På jobben min blir nesten alle beboerne dopet ned på beroligende utover nyttårsaften. Alle er demente og psykisk syke, så raketter setter i gang krigsminner og panikk. Panikken sprer seg til alle beboerne er helt ute av seg. Avskaff det helvetes fyrverkeriet som forsøpler, forgifter og skremmer livet av mennesker og dyr. Anonymous poster hash: ce2ec...699
TinaK 1990 Skrevet 18. desember 2015 #14 Skrevet 18. desember 2015 Nei til fyrverkeri fra private hjem. Ja til fyrverkeri av det offentlige eller andre organisasjoner på bestemte plasser
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #15 Skrevet 18. desember 2015 Har selv en hund som er livredd. Vi begynner å medisinere han noen dager før nyttår. Til tross for dette er ikke jeg motstander av fyrverkeri OM idiotene bare kunne sendt opp kl 24:00. Her smeller det fra tidlig nyttårsaften morgen til utpå 1. Nyttårsdag. Det er nesten umulig å gå tur med hunden uten at han åler seg hjem i frykt disse dagene. Mange kan sikkert si at er han så redd burde han avlives men de resterende dagene av året er han en stabil og fin hund. Jeg synes det er så uvettig bruk av slikt og blir fryktelig provosert av folk som ikke kan bruke hodet. Anonymous poster hash: 84914...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå