Gå til innhold

Ville dere gjort det samme? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en barndoms venninne. Vi har kjent hverandre hele livet, men jeg føler vi gradvis har sklidd litt fra hverandre. Hun har ikke barn, jeg har to. Ulike liv og prioriteringer. Hun flytta inn med typen ikke langt unna meg og sier alltid "må sees en dag" og dersom jeg foreslår noe er det alltid dårlige unnskyldninger. Hun har kanskje sett mine barn (henne gudbarn) et par ganger dette året. Den eldste er snart 7 år. En felles venninne av oss ville være med på juleavslutningen hennes på skolen og varslet da denne dama. Da dukka plutselig hun og typen opp. Men være alene med meg tilstede mer greier hun ikke. Så skrev hun på fb-veggen: sååååå koselig å være med på gudbarnet sin avslutning. (Hjerte hjerte hjerte) Men hun ser henne aldri omtrent ellers, selv om hun har mulighet. Eller den minste. Hun bor 6 minutter unna og flere dager har vi fri samtidig. Har ikke sett henne på en uke nå eller tatt særlig kontakt og det føles ikke ut som et tap. Har muligens sagt noe kritisk om henne kjæreste som har vært utro og fortsatt tekster eksen sin i fylla. Vet ikke om det er derfor hun er fornærma. Men i sosiale medier fremstår jo alt fint selv om vi akkurat nå sees veldig lite og har lite kontakt. Hadde hun brydd seg ville hun vel tatt litt mer initiativ. Ja og.. Vi er litt eldre enn 14 år :)

Anonymous poster hash: 81f3e...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var spørsmålet? Mulig jeg er trøtt, men jeg finner ikke ut hva du lurer på  :sjenert:

Anonymous poster hash: 3ede0...e02
Skrevet

Hva var spørsmålet? Mulig jeg er trøtt, men jeg finner ikke ut hva du lurer på :sjenert:

Anonymous poster hash: 3ede0...e02

Mulig du er trøtt, men det mangler noe i HI, ja😉

Skrevet

Altså.. Jeg mener: er det slemt og ikke ta kontakt mere? Fra min side?

Anonymous poster hash: 81f3e...bcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...