Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Flere i et slikt forhold? Anonymous poster hash: 95106...a43
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Vi forsøkte i det lengste, men det gikk ikke. Jeg opplevde et lite streif av begjær, og innså at det er nå jeg lever. Jeg blir IKKE yngre, og kan ikke bare eksistere mens årene flyr. Anonymous poster hash: 3244b...08b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Vi forsøkte i det lengste, men det gikk ikke. Jeg opplevde et lite streif av begjær, og innså at det er nå jeg lever. Jeg blir IKKE yngre, og kan ikke bare eksistere mens årene flyr.Anonymous poster hash: 3244b...08b Godt du hadde ryggrad til det. Jeg er psykisk svak på den måten, dvs selvbildet mitt er tilnærmet ikkeeksisterende så lever bare for barna. Går til psykolog, burde kanskje ta det opp Anonymous poster hash: 95106...a43
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Vi er sammen pga barna og det økonomiske. Vil ikke dra barna opp ved roten. De har slått seg så fint til ro her. Vi vil ikke klare å bo her alene hver for oss. Vi er to gode venner under samme tak. Men har løst det ved at vi har åpent forhold. Så jeg får dekket sexbehovet mitt andre steder. Enn så lenge funker dette strålende for oss. Anonymous poster hash: cbc79...e76
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Fra min side er det nok slik hos oss. Jeg prøvde å bryte ut i fjor, men mannen nektet og jeg gjorde ikke mer alvor ut av det. Vi har ikke snakket mer om det heller. Vi sover ikke sammen da, og har ikke noe nærhet eller sex. Jeg vil på ingen måte bli gammel med denne mannen, men forløpig er det greit å bo sammen oga ungen vi har. Time will show... Anonymous poster hash: f9b61...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå