Gå til innhold

Modningsrier konstant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 35+4 nå, og siste dagene har jeg hatt voldsomme "menssmerter" (både i magen og korsryggen, men mest i korsryggen, akkurat som jeg har opplevd menssmerter før graviditeten) i lange perioder på dagen... kan vare i flere timer, og ingenting hjelper (slappe av, bytte stilling, sitte/ligge etc..).. smertene er konstante og kommer ikke i tak, så er ikke noe "pause" mellom de utover at det varer noen timer og så er det plutselig borte i flere timer også..

snakket med føden og de mente det sikkert bare var kynnere, og ville ikke sjekke noe ut over det.. men klarer ikke la være bekymre meg litt likevel, for dette er IKKE som de kynnere jeg har hatt hittil (hatt det siden uke 20.. men det har ikke vært i ryggen eller som mensmurringer i det hele tatt.. bare strammet skikkelig i magen uten å ha vært direkte vondt)..

Så da lurer jeg på om andre har erfaringer med lignende?.. skal jeg bare ignorere det eller bør jeg prøve på nytt å kontakte føden om det fortsetter?

Kan legge til at jeg har mye tjukk hvitgul utflod idag. Har hatt mye utflod hele graviditeten men da har den vært mer flytende og blank/hvit.

Anonymous poster hash: 15b33...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så mye de kan gjøre uansett om det er modningsrier, kynnere eller noe annet. Hvis det blir veldig vondt eller vannet går ringer du igjen

Skrevet

Kan også være uvi? Hva med å ta en ekstra tur til legen eller JM for en ekstra sjekk om ikke føden vil ta deg inn? Alltid godt å få bekymringer ut av verden 😃 Lykke til med innspurten 😃

Skrevet

Uvi er det ikke, leverte urinprøve på lab'en tidligere idag og den var helt fin (sjekker hver uke pga jeg var veldig plaget med det i 1 trimester) :-)

Er jo sant jeg ikke får gjort så mye med det uansett hva det er! Er bare redd for å gjøre noe feil. Er fortsatt i full jobb så tar det ikke akkurat med ro om dagene, tvert imot.. blir litt redd for å overbelaste hvis jeg egentlig bør roe ned, men slik jeg forstod det på JM er det først og fremst meg det går ut over, ikke babyen.. (og så er jeg veldig redd for å føde for tidlig.. er førstemann jeg venter og alt er veldig nytt og litt skummelt.. :) )

Anonymous poster hash: 15b33...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...