Gå til innhold

Hva finner dere dere i?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av oppførsel fra mannen.. "Hva er det du maaaser om nå" får jeg høre stadig. Og han avbryter meg, hele tiden :( har null respekt for meg. Han er så sur hele tiden. Flere med sånne?

 

Anonymous poster hash: 1ecb2...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på om du har mast i forkant eller ikke da.

Jeg er bortskjemt, mannen er for snill og jeg tåler alt for lite. Han burde begynne å si at jeg maser litt oftere faktisk.

 

Sålenge det ikke blir usaklig drittslenging eller at han fryser meg ut osv så skal jeg fint tåle at han er dur eller irritert og lei meg av og til

 

Anonymous poster hash: 6aa00...778

Gjest Antarctica
Skrevet

Det du beskriver er langt over min grense.

 

Men jeg ville nok ha tenkt at det er han selv som har et problem hvis han går rundt og er irritabel.

Skrevet

Her er det jeg som er sur hele tiden. Mannen godtar det fordi han er redd vi skal skilles. Men avbryte, det er det han som er god på her.

 

Jeg tåler lit fra han. Han tåler alt frs meg.

 

Anonymous poster hash: 2a4be...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...