Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Av oppførsel fra mannen.. "Hva er det du maaaser om nå" får jeg høre stadig. Og han avbryter meg, hele tiden har null respekt for meg. Han er så sur hele tiden. Flere med sånne? Anonymous poster hash: 1ecb2...056
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Kommer jo ann på om du har mast i forkant eller ikke da. Jeg er bortskjemt, mannen er for snill og jeg tåler alt for lite. Han burde begynne å si at jeg maser litt oftere faktisk. Sålenge det ikke blir usaklig drittslenging eller at han fryser meg ut osv så skal jeg fint tåle at han er dur eller irritert og lei meg av og til Anonymous poster hash: 6aa00...778
Gjest Antarctica Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Det du beskriver er langt over min grense. Men jeg ville nok ha tenkt at det er han selv som har et problem hvis han går rundt og er irritabel.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Her er det jeg som er sur hele tiden. Mannen godtar det fordi han er redd vi skal skilles. Men avbryte, det er det han som er god på her. Jeg tåler lit fra han. Han tåler alt frs meg. Anonymous poster hash: 2a4be...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå