Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har gitt blod i dag og det kjennes veldig bra ut😊 Hva er dagens gode gjerning for dere?  Anonymous poster hash: b5068...3cf
Mammaentilknollogtott Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Har vært å levert en kasse med julemat til en familie med dårlig økonomi. 😊 Utrolig godt å kunne hjelpe nordmenn som sliter nå mot jul.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg sitter i fau i bhg og i dag overrasket vi hele bhg med hest og vogn til bondegården og der ventet nissen med en liten gave til hvert barn 😊
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Gitt penger til Frelsesarmeens julegryte  Anonymous poster hash: 5e828...9c3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 En real avsugning med happy ending til mannen i mitt liv. Â Anonymous poster hash: 325e6...c7a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg sitter i fau i bhg og i dag overrasket vi hele bhg med hest og vogn til bondegården og der ventet nissen med en liten gave til hvert barn  Så koselig  Jeg passet barna til en venninne et par timer i dag da hun måtte noe og ikke kunne ha med barna.  Anonymous poster hash: b7717...fcb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ga 200,- kroner til redningsselskapet, som plukker opp kalde, våte barn fra Middelhavet i desember 😞😞  Anonymous poster hash: 70e8f...4fc
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Jeg dukket opp og var på jobb i noen få timer før jeg kastet inn honklet igjen. Egentlig burde jeg vært på sofaen, men så er det den teite samvittigheten min. Spurte om jeg kunne starte senere siden jeg var dårlig og trodde jeg klarte resten av kvelden, men neida. Men fikk gjort unna ingene sjefen sleit med å rekke, så selv om jeg såvidt fikk bevegd meg fikk jeg gjort masse. Så imorra er fet mange ansatte i ulike bedrifter som blir glade for en julegave fra sin jobb.  Sendte sjefen min mld om at jeg gikk tidlig hjem, så jeg forhåpentligvis kommer sterkere tilbake på jobb i morra. Hun var overlykkelig over at jeg dro hjem. Rolig dag på jobb idag, tviler på at det. Det imorra og frem til jul....  Anonymous poster hash: 211f1...34f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Jeg dukket opp og var på jobb i noen få timer før jeg kastet inn honklet igjen. Egentlig burde jeg vært på sofaen, men så er det den teite samvittigheten min. Spurte om jeg kunne starte senere siden jeg var dårlig og trodde jeg klarte resten av kvelden, men neida. Men fikk gjort unna ingene sjefen sleit med å rekke, så selv om jeg såvidt fikk bevegd meg fikk jeg gjort masse. Så imorra er fet mange ansatte i ulike bedrifter som blir glade for en julegave fra sin jobb.  Sendte sjefen min mld om at jeg gikk tidlig hjem, så jeg forhåpentligvis kommer sterkere tilbake på jobb i morra. Hun var overlykkelig over at jeg dro hjem. Rolig dag på jobb idag, tviler på at det. Det imorra og frem til jul....  Anonymous poster hash: 211f1...34f Runke-honklet da eller...?😂😂😂  Anonymous poster hash: 6a846...e79
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Ikke gjort noe idag, men igår satt jeg inn en del penger til myas omplassering for pusehjerter, som jobber en iherdig kamp med å redde masse skadde, syke, utsulta katter og kattunger i kattekollonier på Hitra/frøya!    Søk de gjerne opp på fb og hjelp til! Enten som krisehjem eller gi pengestøtte. De trenger det virkelig. Stakkars katter og kattunger nå i denne kulda  Anonymous poster hash: c5a58...140
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 I dag? Tja, jeg klarte å komme meg på butikken slik at barna mine fikk middag i dag og de får skolemat i morra...  Lagt syk hele uken, så nå gikk det på slumpene her gitt. Heldigvis begynner formen å bli bedre nå + mannen kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag  Anonymous poster hash: bc0c1...7de
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.  Anonymous poster hash: 01b22...d8a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #13 Skrevet 17. desember 2015 Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.  Anonymous poster hash: 01b22...d8a Grøtfest ja, Vikersund dette her 😂  Anonymous poster hash: e4eee...1e3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #14 Skrevet 17. desember 2015  Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.  Anonymous poster hash: 01b22...d8a Grøtfest ja, Vikersund dette her 😂 Anonymous poster hash: e4eee...1e3 Det et sikkert bare i Vikersund de har grøtfest nå i desember 🙄  Anonymous poster hash: 2d761...004
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #15 Skrevet 17. desember 2015   Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.  Anonymous poster hash: 01b22...d8a Grøtfest ja, Vikersund dette her 😂 Anonymous poster hash: e4eee...1e3 Det et sikkert bare i Vikersund de har grøtfest nå i desember 🙄 Anonymous poster hash: 2d761...004 Vi har også hatt grøtfest i dag! Sula☺   Anonymous poster hash: ee98b...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå