GÃ¥ til innhold

Dagens gode gjerning😊


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt blod i dag og det kjennes veldig bra ut😊

Hva er dagens gode gjerning for dere?

 

Anonymous poster hash: b5068...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært å levert en kasse med julemat til en familie med dårlig økonomi. 😊 Utrolig godt å kunne hjelpe nordmenn som sliter nå mot jul.

Skrevet

Jeg sitter i fau i bhg og i dag overrasket vi hele bhg med hest og vogn til bondegården og der ventet nissen med en liten gave til hvert barn 😊

Skrevet

Gitt penger til Frelsesarmeens julegryte :)

 

Anonymous poster hash: 5e828...9c3

Skrevet

En real avsugning med happy ending til mannen i mitt liv.

 

Anonymous poster hash: 325e6...c7a

Skrevet

Jeg sitter i fau i bhg og i dag overrasket vi hele bhg med hest og vogn til bondegården og der ventet nissen med en liten gave til hvert barn

 

SÃ¥ koselig :)

 

Jeg passet barna til en venninne et par timer i dag da hun måtte noe og ikke kunne ha med barna.

 

Anonymous poster hash: b7717...fcb

Skrevet

Jeg ga 200,- kroner til redningsselskapet, som plukker opp kalde, våte barn fra Middelhavet i desember 😞😞

 

Anonymous poster hash: 70e8f...4fc

Skrevet

Jeg dukket opp og var på jobb i noen få timer før jeg kastet inn honklet igjen. Egentlig burde jeg vært på sofaen, men så er det den teite samvittigheten min. Spurte om jeg kunne starte senere siden jeg var dårlig og trodde jeg klarte resten av kvelden, men neida. Men fikk gjort unna ingene sjefen sleit med å rekke, så selv om jeg såvidt fikk bevegd meg fikk jeg gjort masse. Så imorra er fet mange ansatte i ulike bedrifter som blir glade for en julegave fra sin jobb.

 

Sendte sjefen min mld om at jeg gikk tidlig hjem, så jeg forhåpentligvis kommer sterkere tilbake på jobb i morra. Hun var overlykkelig over at jeg dro hjem. Rolig dag på jobb idag, tviler på at det. Det imorra og frem til jul....

 

Anonymous poster hash: 211f1...34f

Skrevet

Jeg dukket opp og var på jobb i noen få timer før jeg kastet inn honklet igjen. Egentlig burde jeg vært på sofaen, men så er det den teite samvittigheten min. Spurte om jeg kunne starte senere siden jeg var dårlig og trodde jeg klarte resten av kvelden, men neida. Men fikk gjort unna ingene sjefen sleit med å rekke, så selv om jeg såvidt fikk bevegd meg fikk jeg gjort masse. Så imorra er fet mange ansatte i ulike bedrifter som blir glade for en julegave fra sin jobb.

 

Sendte sjefen min mld om at jeg gikk tidlig hjem, så jeg forhåpentligvis kommer sterkere tilbake på jobb i morra. Hun var overlykkelig over at jeg dro hjem. Rolig dag på jobb idag, tviler på at det. Det imorra og frem til jul....

 

Anonymous poster hash: 211f1...34f

Runke-honklet da eller...?😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 6a846...e79

Skrevet

Ikke gjort noe idag, men igår satt jeg inn en del penger til myas omplassering for pusehjerter, som jobber en iherdig kamp med å redde masse skadde, syke, utsulta katter og kattunger i kattekollonier på Hitra/frøya! 

 

 

 

Søk de gjerne opp på fb og hjelp til! Enten som krisehjem eller gi pengestøtte. De trenger det virkelig. Stakkars katter og kattunger nå i denne kulda :( 



Anonymous poster hash: c5a58...140
Skrevet

I dag?

Tja, jeg klarte å komme meg på butikken slik at barna mine fikk middag i dag og de får skolemat i morra... :P

 

Lagt syk hele uken, så nå gikk det på slumpene her gitt. Heldigvis begynner formen å bli bedre nå + mannen kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag :)

 

Anonymous poster hash: bc0c1...7de

Skrevet

Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.

 

Anonymous poster hash: 01b22...d8a

Skrevet

Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.

 

Anonymous poster hash: 01b22...d8a

Grøtfest ja, Vikersund dette her 😂

 

Anonymous poster hash: e4eee...1e3

Skrevet

 

Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.

 

Anonymous poster hash: 01b22...d8a

Grøtfest ja, Vikersund dette her 😂

 

Anonymous poster hash: e4eee...1e3

Det et sikkert bare i Vikersund de har grøtfest nå i desember 🙄

 

Anonymous poster hash: 2d761...004

Skrevet

 

 

Akkurat i dag stilte jeg frivillig opp på skolen og ordnet istand til grøtfest. Og så gikk jeg i bresjen for å fikse en julehilsen/gave til læreren fra alle.

 

Anonymous poster hash: 01b22...d8a

Grøtfest ja, Vikersund dette her 😂

 

Anonymous poster hash: e4eee...1e3

Det et sikkert bare i Vikersund de har grøtfest nå i desember 🙄

 

Anonymous poster hash: 2d761...004

Vi har også hatt grøtfest i dag! Sula☺

 

 

Anonymous poster hash: ee98b...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...