Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Min har ikke råd til bidrag. Han er sykemeldt, men fester, reiser (kjører da bil 10-12 timer)+++, men gå på jobb greier han ikke. Han har søkt endring i bidrag via NAV, men de avslo. Som han sa ordrett: de er "retarded" på NAV..han har fått ny dame med unge, som ikke jobber. Så de dasser hjemme begge to. Anonymous poster hash: d69ea...32a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Hos min har festingen gått over til å ruse seg på tyngre narkotiske stoffer. Inn og ut av avrusning. Ser sjelden barna sine. Har ikke råd til barnebidrag, men penger til rus og nye damen har han. Sinna på meg fordi jeg sa nei til at han skal ha de på julaften. Jeg har de alle hverdager, oppturer og nedturer. Jeg fortjener julaften. Han kan se de andre dager. Blir ellers nedprioritert i hverdagen hans så skjønner ikke hvorfor han skal ha de på julaften. Anonymous poster hash: 15fae...ac4
zxc123 Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Ser ut til at det er mange som sliter med alkohol/rus,- klarer verken gå på jobb eller betale for seg. Min eks.får småbarnstilegg for de to barna vi har sammen, enda han ikke har samvær med de. Jeg får ingenting verken av esken eller stat. Vet jeg tjener akkurat over grensa til ikke å motta.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Skulle til å klage på min, og hvor umoden han er, men når jeg ser hvor ille det står til andre steder lister jeg meg bare ut igjen. Dere har min dypeste sympati! Anonymous poster hash: 92b15...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå