Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Leser her om ei som vurderer å svindle ift sykemelding i svangerskapet. Leser flere er krasse i sine svar til henne. De fleste gravide jeg kjenner har tatt ut sykemelding omtrent i det de pisset positivt! Det er da snakk om venninner, familie, kollegaer.. Uavhengige av hverandre... For et samfunn! For noen ubrukelige leger!! Anonymous poster hash: 156d0...71e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Leser her om ei som vurderer å svindle ift sykemelding i svangerskapet. Leser flere er krasse i sine svar til henne. De fleste gravide jeg kjenner har tatt ut sykemelding omtrent i det de pisset positivt! Det er da snakk om venninner, familie, kollegaer.. Uavhengige av hverandre... For et samfunn! For noen ubrukelige leger!!Anonymous poster hash: 156d0...71e Hvorfor er befolkningen naiv? Anonymous poster hash: 1f908...86c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Det er så mange som blir sjokkerte når noen faktisk innrømmer svindel Anonymous poster hash: 156d0...71e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til? Overskriften og innlegget hvordan henger de sammen? Anonymous poster hash: 2c3f6...96c
TPK Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Du må kjenne en merkelig og lite representativ del av befolkningen. De fleste vanlige folk "tar ikke ut" sykemelding så snart de er gravide. (Det er forresten en lege med i bildet her som står ansvarlig for den sykemeldingen, det er ikke noe man kan velge hekt selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå