GÃ¥ til innhold

Rare luftveier...anyone?😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt noe rart med luftveiene...kan egentlig ikke beskrive det som noe annet enn rart!Irritasjon, føkelse av å måtte hoste,klarer ikke synge nattasangen uten å hoste. Tyngre å ouste ut enn inn.Har vært litt plaget med sting i hjertet/hjertebank og med et googlesøk får man jo opp hjertefeil såklart...noen erfaringer?😥

Anonymous poster hash: a1585...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utpust kan være astmarelatert. Ta deg en tur til legen, du. Trenger ikke være noe alvorlig!

Anonymous poster hash: cfa36...d2a
Skrevet

Legen bare pratet det bort sist jeg var der pga en annen ting....😢Tenkte også astma pga det er i familien, men det føles ikke ut som at det blir værre når jeg går fort o.l....

Skrevet

Kan være angstrelaterte symptomer.

Anonymous poster hash: ccba7...1fb

Skrevet

Angst?sliter ikke med det altså...jeg engster meg visstnok for lite ifølge enkelte😂Det bare kom plutselig etter en forkjølelse...så ble det borte noen dager og nå er det tilbake!hele døgnet!tungt

Skrevet

Bumper denne

Gjest Antarctica
Skrevet

Ville ha tenkt astma/allergi.

Hvis det ikke er det: muggsopp eller fukt i huset?

Skrevet

Astma! Gikk sånn selv og ble verre og verre. Legen mente det var post viral hoste etter en bronkitt,men 5 mnd etter og ny fastlege fikk jeg Seretide og Ventoline,etter en uke har jeg helt fin igjen. Trenger kun å ta medisin når jeg er forkjølet for å forebygge.

Anonymous poster hash: 3b1e0...532

Skrevet

Takk for svar😀Jeg tenker hjertet med en gang pga vi har hjertefeil i familien...og hjertet mitt slår bestandig kjempefort om morgenen når jeg står opp og da begynner den rare pustingen igjen

Skrevet

Er det farlig å prøve utgått astmamedisin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...