Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hehe, helt absurd! Vi har vært sammen lenge og barnet mitt og han går veldig godt sammen. Flyttet sammen for en tid siden og jeg har nylig kastet p-pillene. Pga undervisning på skolen har barnet mitt lært mye om pubertet og seksualitet den siste tiden. Så.. Nå har hun funnet ut da, at vi sover i samme seng fordi vi skal ha sex og hun er helt på tuppa! Vil flytte, skal ikke ha søsken, er ganske tverr. Prøver å forklare henne at vi sover ikke sammen kun for å ha sex, men at sex er naturlig mellom to voksen som er glad i hverandre. Men at vi er sammen for andre ting; dele felles bolig, ha felles ansvar, økonomi etc.. Prøver å være pedagog;-) men nei.. Hun har ikke kontroll lengre, og hun hater det. Alt er ekkelt og teit. Og nå får vi ikke fred om natten lengre..what to do? Anonymous poster hash: c3a11...a72
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Barn har ikke stemmerett når det gjelder voksnes sexliv og antall barn. Anonymous poster hash: 69895...e72
SuperFries Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Dette har hun faktisk ikke noe med. Vi må ikke forklare absolutt alt til barna sånn er de forstår og viser forståelse. Noen ganger må man bare si at dette har de ikke noe med. Hva dere gjør i sengen, har hun ikke noe med.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Pedagogisk? Ikke rart barnet ditt "streiker"! 😂😘👹 Anonymous poster hash: 30624...b3c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Haha, ja jeg vet! Men det har blitt ett evig mas, hver eneste bidige dag. Til slutt måtte jeg ta en liten prat:) ubehagelig som f, men ..;-) Anonymous poster hash: c3a11...a72
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Sett ungen på plass, da, kvinnemenneske! Hun har NULL hun skulle ha sagt om dette. NULL! Anonymous poster hash: 58d56...9d1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Hvor gammel er hun? Og hva mener du med at dere ikke får fred om natten? Anonymous poster hash: 58356...8f2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Hvor gammel er hun? Og hva mener du med at dere ikke får fred om natten? Anonymous poster hash: 58356...8f2 Samme lurer jeg på... Anonymous poster hash: 62da2...e22
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 På tide å lære ungen din at du bestemmer. Anonymous poster hash: 8f098...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå