Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Smører på Elocon vi har fått fra legen, men hjelper jo ikke. I natt var det veldig ille! Store,rue utslett! Kommer på både armer, mage og bein. Er verst på hoftene og lårene. Hun spiser ikke noe uvanlig på kveldene, men er da det kommer. Har forsøkt forskjellig vaskemidler for klær og sengetøy, luftet dyne og puter, men nei ... Anonymous poster hash: 65ff8...665
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Har dere juletre? Det kan være det han reagerer på.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har hatt kronisk elveblest i mange år, jeg får det av varme. Altså kommer utslettet hver gang jeg dusjer eller trener og blir svett. Jeg tar allergimedrisiner (aerius) hver dag og det hjelper litt, men får elveblest hver dag likevel, må jo dusje. Anonymous poster hash: 71039...edc
Jessday Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Går det over i løpet av natten? Vår ble verre av fysisk aktivitet, varme og noen matvarer (tomat f.eks, men er ikke allergisk mot det). Prøvd aerius eller zyrtec? Vanlig å få elveblest av middallergi. Håper det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå