Gå til innhold

Vesken min ble testet for narkotika i sikkerhetskontrollen, vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt greit og flott at de gjør det. Jeg har flydd mye, men bare opplevd det en gang. Jeg hadde linfrø i en boks i håndbagasjen.

Anonymous poster hash: 3d9af...76f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenkjer vel ikkje at dei berre skal sjekke dei passasjerane som seier det er greit? Kor mykje narkotika trur du dei finn då?

Dem spør jo pent om å få se i vesken hvis de ser noe også, sier man nei kommer man ikke videre. Tenker at de kunne ha informert meg ihvertfall, type er det greit at vi tester vesken din for narkotika og sprengstoff?Anonymous poster hash: 75607...3c7

Også kommer det ett nepeskrell som sier nei, også må de sjekke likevel. Sparer deg og de andre passasjerene for tid og unngår å havne i meningsløse diskusjoner over noe så lite. Anonymous poster hash: d174d...3fe
sier man nei, blir man ikke sjekka. Derimot, så blir man vist utgangen.

Anonymous poster hash: 916fe...4e2

Gjest Antarctica
Skrevet

De sjekket min håndbagasje for narkotika (tok en sånn strips og analyserte) da jeg dro til spania i september i år. Jeg tenkte bare "så fint, godt de sjekker, godt at de er nøye, neste passasjer har kanskje ikke gode hensikter".

Anonymous poster hash: 1cfb6...027

Her var det mye rør!

Vektere på flyplassene, som undersøker deg før du LETTER, sjekker ikke for narkotika. De har ikke noe med det å gjøre. De jobber ikke på oppdrag av myndighetene, men på oppdrag av lufthavna og flyselskapene.

Tollerne, derimot, der du LANDER, kan sjekke bagasjen din og klærne dine for narko, hvis det er snakk om stoffer som er ulovlige å føre inn i landet. De er del av det lokale politiet og arbeider på myndighetenes oppdrag.

Skrevet

De sjekket min håndbagasje for narkotika (tok en sånn strips og analyserte) da jeg dro til spania i september i år. Jeg tenkte bare "så fint, godt de sjekker, godt at de er nøye, neste passasjer har kanskje ikke gode hensikter".

Anonymous poster hash: 1cfb6...027

Her var det mye rør!

Vektere på flyplassene, som undersøker deg før du LETTER, sjekker ikke for narkotika. De har ikke noe med det å gjøre. De jobber ikke på oppdrag av myndighetene, men på oppdrag av lufthavna og flyselskapene.

Tollerne, derimot, der du LANDER, kan sjekke bagasjen din og klærne dine for narko, hvis det er snakk om stoffer som er ulovlige å føre inn i landet. De er del av det lokale politiet og arbeider på myndighetenes oppdrag.

Er visst du som er lite oppdatert!

Jeg tok flyet fra Oslo til Bergen,å FØR jeg gikk på flyet mitt i oslo så tok de narkotikatest av middagsglassene til babyen min.

Anonymous poster hash: a04e6...bea

Skrevet

De sjekket min håndbagasje for narkotika (tok en sånn strips og analyserte) da jeg dro til spania i september i år. Jeg tenkte bare "så fint, godt de sjekker, godt at de er nøye, neste passasjer har kanskje ikke gode hensikter".Anonymous poster hash: 1cfb6...027

Her var det mye rør!Vektere på flyplassene, som undersøker deg før du LETTER, sjekker ikke for narkotika. De har ikke noe med det å gjøre. De jobber ikke på oppdrag av myndighetene, men på oppdrag av lufthavna og flyselskapene.Tollerne, derimot, der du LANDER, kan sjekke bagasjen din og klærne dine for narko, hvis det er snakk om stoffer som er ulovlige å føre inn i landet. De er del av det lokale politiet og arbeider på myndighetenes oppdrag.

Er visst du som er lite oppdatert!Jeg tok flyet fra Oslo til Bergen,å FØR jeg gikk på flyet mitt i oslo så tok de narkotikatest av middagsglassene til babyen min.  Anonymous poster hash: a04e6...bea
herregud, menneske!!

NEI, DE TESTER FOR SPRENGSTOFF!

Hvor jævla vanskelig er det å forstå??? Avinor sjekker ikke for narkotika, det er det tollvesenet som gjør. For sikkert n'te gang i denne tråden...

Skrevet

De sjekket min håndbagasje for narkotika (tok en sånn strips og analyserte) da jeg dro til spania i september i år. Jeg tenkte bare "så fint, godt de sjekker, godt at de er nøye, neste passasjer har kanskje ikke gode hensikter".Anonymous poster hash: 1cfb6...027

Her var det mye rør!Vektere på flyplassene, som undersøker deg før du LETTER, sjekker ikke for narkotika. De har ikke noe med det å gjøre. De jobber ikke på oppdrag av myndighetene, men på oppdrag av lufthavna og flyselskapene.Tollerne, derimot, der du LANDER, kan sjekke bagasjen din og klærne dine for narko, hvis det er snakk om stoffer som er ulovlige å føre inn i landet. De er del av det lokale politiet og arbeider på myndighetenes oppdrag.
 Er visst du som er lite oppdatert!Jeg tok flyet fra Oslo til Bergen,å FØR jeg gikk på flyet mitt i oslo så tok de narkotikatest av middagsglassene til babyen min.  Anonymous poster hash: a04e6...bea
herregud, menneske!!

Hvor jævla vanskelig er det å forstå??? Avinor sjekker ikke for narkotika, det er det tollvesenet som gjør. For sikkert n'te gang i denne tråden...

Nei de sjekket for narkotika

Skrevet

herregud, menneske!!NEI, DE TESTER FOR SPRENGSTOFF!Hvor jævla vanskelig er det å forstå??? Avinor sjekker ikke for narkotika, det er det tollvesenet som gjør. For sikkert n'te gang i denne tråden...Anonymous poster hash: 916fe...4e2

Nei de sjekket for narkotika Anonymous poster hash: a04e6...bea
stå på ditt du, men da var det IKKE vektere som tok kontrollen! Snifferne de bruker kan i TEORIEN brukes til å teste for narkotika, men det gjøres ikke av vekterne..

Som å snakke til en vegg, dette. Og som helsepersonell begynner jeg å lure på om du er paranoid! Altså, om du har en diagnose...det ville jo forklare vrangforestillingen din.

Skrevet

Er visst du som er lite oppdatert!Jeg tok flyet fra Oslo til Bergen,å FØR jeg gikk på flyet mitt i oslo så tok de narkotikatest av middagsglassene til babyen min. Anonymous poster hash: a04e6...bea
herregud, menneske!!

Hehe. Spurte du?

Det er mulig apparatene deres slår ut på flere ting, men det er sprengstoff de sjekker deg for.

Anonymous poster hash: 38aa0...90f

Gjest Antarctica
Skrevet

Er visst du som er lite oppdatert!Jeg tok flyet fra Oslo til Bergen,å FØR jeg gikk på flyet mitt i oslo så tok de narkotikatest av middagsglassene til babyen min. Anonymous poster hash: a04e6...bea
herregud, menneske!!

Vektere kan ikke arrestere noen. De kan ikke gripe inn ved lovbrudd på annen måte enn en vanlig borger. De har ingen juridisk myndighet. Så det kan ikke ha vært narkotest. Hva skulle de liksom gjøre, hvis de fikk positivt resultat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...