Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Trodde vi hadde et skikkelig godt forhold, hun er bestandig hyggelig, aldri sett henne sur! Vi snakker bra sammen, ler av hverandre når vi er morsom, gir hverandre klemmer, hun skryter av med foran andre, folk har spurt om hun er moren min siden siden vi går så godt overens.. Jeg sa for 1 uke siden da jeg begynte å jobbe igjen etter permisjon til henne: "det er jo litt godt å være tilbake, men skulle ønske jeg kunne være hjemme noen mnd til", da svarte hun "sånn føler alle det, og tror du hadde følt det samme om 6mnd". Har av og til sakt til henne når jeg drar hjem "Åhh nå skal jeg skynde meg hjem til den lille, har savnet han sånn!:-)" vi bruker å sitte 10-15min etter jobb å drikke kaffe å snakke siden det ikke er så mye tid til det ellers(ikke bare jeg og hun, men alle på jobb) Hørte fra en venninne i dag at hun hadde sakt at jeg et teit som må skynde meg hjem fra jobb siden jeg savnet babyen sånn.. Og hun hadde sakt flere ting, ikke direkte stygge ting, men ting jeg ble såret for. Trodde vi hadde et godt forhold.. Hun er bestevenninne med moren til min bestevenninne, slik jeg fant det ut.. Jeg vet ikke om jeg klarer å late som ingenting på jobb.. Er så utrolig lei meg, jeg så sånn opp og har hatt sånn respekt for henne. Og vite at mye av det jeg sier er teit.. 😢 Anonymous poster hash: f6cbb...5a3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Det kan jo hende at det blir litt mye... Kanskje hun savner hvordan det var før. Du er fortsatt i babyboblen, og det er ikke lett å komme ut, men noen ganger så kan man prioritere andre ting og. Anonymous poster hash: 3d23d...ff5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Sagt, ikke sakt. Men tror anna over her har rett. Du tenker på og snakker kun om baby, og helt ærlig, for alle som ikke har baby er det totalt uinteressant. Det er festlig å se hvordan en del personer nesten endrer identitet fra å være "noe" til å bli mamma for alle pengene. Anonymous poster hash: f75ac...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå