Gå til innhold

Sønnen min på 7 har fått feber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke feberen går ned med Ibux. Er det bedre å gi paracet? Allmenntilstanden er ok, men ligger mye på sofaen.

Anonymous poster hash: b75cf...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en av hver annenhver gang. Kan ta 1,5 time før virkning. Ibux er bedre enn Paracet, men blandingen best. Og du kan gi 4 av hver i døgnet.

Anonymous poster hash: 4a339...587

Skrevet

Trenger man å gi noe så lenge de bare har feber og ikke andre vondter? Forutsatt at ikke feberen er kjempegøy da.. Har hatt min datter hjemme med nesten 39 i feber to dager nå, men hun har ikke fått smertestillende..

Anonymous poster hash: 745a3...b9f

Skrevet

Må ikke. Jeg er vant med det ang 10 åringen,han skal ha helst før den kommer.

Anonymous poster hash: 4a339...587

Skrevet

Sjekket feberen nå, gått ned fra 39,8 til 39,2. Fikk ibux litt før fire. Får gi han paracet nå kl åtte da :-) Klager ikke på vondt noen sted, men så en prikk under armen nå. Kanskje vi er så heldig å få vannkopper før jul =-O

Skrevet

Sjekket feberen nå, gått ned fra 39,8 til 39,2. Fikk ibux litt før fire. Får gi han paracet nå kl åtte da :-) Klager ikke på vondt noen sted, men så en prikk under armen nå. Kanskje vi er så heldig å få vannkopper før jul =-O

Hvor mye gir du han?

Skrevet

Han fikk en 200mg ibux, kl fire. Og en halv paracet kl åtte. Nå er feberen oppe på 39,8 igjen og ingen tegn til å gå ned. Men vet jo at det er gjerne litt høyere på kvelden. Følger med han utover natten og kommer til å ringe legen i morgen tidlig om det ikke blir noe bedring. Samtidig så er jo han i grei form i forhold til hva feberen sier..

Ikke flere prikker har kommet, så gjerne det er varmeutslett..

Skrevet

Om han nesten har 40 i feber ville jeg fått den ned før du legger han ! Om Paracet ikke funker så ring lege i kveld !

Anonymous poster hash: 3040a...bbf

Skrevet

Han har ikke lagt seg enda, ville vente for å se om den gikk ned. Nede i 38.5 nå :-) Vi skal legge oss om en liten stund :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...