Gå til innhold

Kan dere rangere disse navnene for meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk!

 

Victor Andreas

Oscar Andreas

Jonah Andreas

Martin Andreas

Henri Andreas

 

Anonymous poster hash: df2fd...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin Andreas

 

Anonymous poster hash: 32ff5...0dd

Skrevet

Martin Andreas

 

resten av kombinasjonene ble veldig rare etter min smak. 

 

Henri 

Oscar/Oskar

Victor

Jonah

 

men med andre alternativer til det andre navnet. 



Anonymous poster hash: f531a...269
Skrevet

Henri Andeas synes jeg var veldig fint



Anonymous poster hash: 99615...a62
Skrevet

Martin Andreas, men ville valgt bort Andeas

 

Anonymous poster hash: 72e3e...10e

Skrevet

Martin Andreas, men ville valgt bort Andeas

 

Anonymous poster hash: 72e3e...10e

Andreas skal stå der uansett, det er navnet før som er vanskelig. ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: df2fd...4b8

Skrevet

Av alle navnene likte jeg definitivt Victor best (helst Viktor).

Av kombinasjonen Martin Andreas

 

Anonymous poster hash: 416d6...a0e

Skrevet

Skrives det ikke vanligvis Henry på norsk? Skal det uttales på fransk? " 'Anri" ?



Anonymous poster hash: 1c864...618
Skrevet

 

Skrives det ikke vanligvis Henry på norsk? Skal det uttales på fransk? " 'Anri" ?

 

Anonymous poster hash: 1c864...618

Det gjør nok det, ja, men her er det oppkalling inne i bildet. :)

 

 

 

Anonymous poster hash: df2fd...4b8

Gjest Antarctica
Skrevet

Victor Andreas

Oscar Andreas

Martin Andreas

Henri Andreas

 

i den rekkefølgen.

Jonah Andreas syns jeg ikke går an. Med stum h i Jonah blir det til Jon Andreas i dagligtale. Med hørbar h blir det bare rart.

Skrevet

Takk!

 

Victor Andreas

Oscar Andreas

Jonah Andreas

Martin Andreas

Henri Andreas

 

Anonymous poster hash: df2fd...4b8

 

Victor Andreas : ganske fint :)

oscar Andreas : ikke fan av oscar

Jonah Andreas : helt nydelig

Martin Andreas : pent og 2 plass 

Henri Andreas : mye penere med Henry Andreas i så fall 

 

Hadde valgt enten martin eller Henry Andreas :),hvis henri, hadde jeg tatt Victor :)

Skrevet

Viktor Andreas ville jeg valgt, rett og slett fordi Andreas er såpass "urnorsk" at det ser mer naturlig ut å skrive Victor med K ;)

Martin Andreas er også fint, en god nr 2.

 

De andre er helt greie. Ville ikke hevet et øyenbryn om jeg hørte disse navnkombinasjonene. Jo, kanskje Jonah, ville heller valgt Jon Andreas, blir jo nesten sånn Jonah Andreas ville blitt uttalt uansett ;)

 

Anonymous poster hash: 6889d...ce1

Skrevet

Viktor Andreas :) Med K!

 

Anonymous poster hash: 02d06...bcf

Skrevet

Hva med Félix Andreas, da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: df2fd...4b8

Skrevet

Felix passer ikke med Andreas synes jeg,men nydelig navn begge 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...