Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Den ser helt merkelig ut, tre dager etter operasjon. Noen som har tatt kikhullsoperasjon som opplevde at navelen ble hoven og rar for så å bli normal? Anonymous poster hash: c40e8...8ee
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har hatt to slike operasjoner i år og begge gangene var navlen rar en god stund etterpå. Nå er den tilbake til normalen igjen, men med arr selvsagt. Anonymous poster hash: 1784f...fdf
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har hatt to slike operasjoner i år og begge gangene var navlen rar en god stund etterpå. Nå er den tilbake til normalen igjen, men med arr selvsagt. Anonymous poster hash: 1784f...fdf Det var bra Takk for svar Det er kun navelen som er øm nå, de andre skuttene synes så vidt og er ikke ømme i det hele tatt HI Anonymous poster hash: c40e8...8ee
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg fikk betennelse i såret mitt, jeg. Usj Ble normal etterpå, men likte den ikke veldig godt under graviditeten. Da "vokste" liksom arret frem. Anonymous poster hash: 8d05b...a08
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Min forble rar, men ikke like rar som da den var hoven Hadde fin innover-navel før, nå er den innover med en klump nesten i midten! Dritstilig! Men nå er det 6 år siden operasjonen, og jeg husker ikke helt hvordan den så ut før, blitt vant til den "nye". Ingen andre som syns den er rar, da Anonymous poster hash: 93c54...349
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg fikk betennelse i såret mitt, jeg. Usj Ble normal etterpå, men likte den ikke veldig godt under graviditeten. Da "vokste" liksom arret frem. Anonymous poster hash: 8d05b...a08 Fy, håper jeg slipper det! Jeg skiftet bandasje i sta, og ble veldig usikker på om jeg skulle vaske inni navelen, siden det så ut som om det var litt blod der.. Men lot det være, redd for å fikle for mye borti så tidlig etter operasjon.. HI Anonymous poster hash: c40e8...8ee
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har hatt tre operasjoner via navlen, og etter nr to så den helt rar ut. De hadde sydd den sammen slik at jeg liksom hadde to hull Etter nr tre var den fikset på, så nå ser den ganske lik ut som utgangspunktet Anonymous poster hash: 222c8...b85
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Min ble stygg og skeiv etter en kikkhullsoperasjon, men de fikset det en annen gang jeg hadde tilsvarende operasjon - så nå ser den ganske normal ut. Anonymous poster hash: b602b...026
Sienna85 Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Min ble veldig stygg, hadde innover navle før, men nå har jeg navle med en "rumpe" inni. Er to klumper og en strek i midten... veldig irriterende
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Det heter navle og navlen. Ikke navel og navelen. Anonymous poster hash: 96518...57e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 jeg fikk panikk første gangen jeg skulle skifte plaster på navlen etter operasjonen andre gangen.. var sikker på at de hadde sydd igjen navlen min.. det såg helt jævlig ut rett og slett.. holdt på å svime av hah! hadde ikke sambo stått der hadde jeg gått rett i badgulvet men nå ser den ganske normal ut etter to kikkhull, et lite arr på nedsiden av navlen.. Anonymous poster hash: 25cd5...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå