Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Jeg er bare nysjerrig på hvor mange damer her inne som har adhd diagnose? Går dere på medisiner, evt hvilken og har de god effekt? :-) Anonymous poster hash: 165d8...e5f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Siden du spør, nei - det har jeg ikke. Anonymous poster hash: 26062...f30
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har adhd og bruker Ritalin med god effekt. Har brukt medisin i ca ti år. Fikk diagnose i voksen alder. Anonymous poster hash: d34e3...ea2
mamma_bergen Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har, bruker ikke medisiner. Brukte først strattera før jeg gikk over på ritalin, brukte det i ca 3 år. Jeg hatet det egentlig, jeg var trøtt og tiltaksløs, bare sur og grinete. Funger veldig godt uten
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har ADHD og bruker ikke medisiner. Det går så bra atte. Anonymous poster hash: c1c9b...447
christine31 Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har Diagnose i voksen alder Ritalin 90 mg om dagen Fungerer noen dager bedre med og noen dager uten, jeg prøver å lære meg åssen jeg funker selv etter 4 år
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har, fikk diagnosen når jeg var 25. Går ikke på ritalin nå siden jeg er gravid. Anonymous poster hash: b1440...4c3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 ADD, ingen medisin. Anonymous poster hash: 9778e...5ba
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har ADHD og går ikke på medisiner pga bivirkninger. Trener og lært å leve med dette i hverdagen, og nå som jeg er 30år går det veldig bra Anonymous poster hash: a830b...d7d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har ADHD, går ikke på medisiner. Fungerer greit, men strever en god del med å få gjennomført hverdagens plikter.. Anonymous poster hash: 637f2...2fd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 Veldig sannsynlig, er under utredning.... Er 41 år. Anonymous poster hash: e4154...f63
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har Diagnose i voksen alder Ritalin 90 mg om dagen Fungerer noen dager bedre med og noen dager uten, jeg prøver å lære meg åssen jeg funker selv etter 4 år Ojj, det var høy dose.. går du på kapsler da eller ? å hvordan er det fordelt uttover dagen ? Anonymous poster hash: 104d2...c8d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #13 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har Diagnose i voksen alder Ritalin 90 mg om dagen Fungerer noen dager bedre med og noen dager uten, jeg prøver å lære meg åssen jeg funker selv etter 4 år Ojj, det var høy dose.. går du på kapsler da eller ? å hvordan er det fordelt uttover dagen ? Anonymous poster hash: 104d2...c8d Lurer jeg også. Jeg har maxdose 60 mg pr dag. Bruker tabletter på 10 mg. Tar flere ganger pr dag. Anonymous poster hash: d34e3...ea2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #14 Skrevet 18. desember 2015 Har hatt diagnosen, men den ble fjernet da det kom frem at det var omsorgssvikt og inadekvat foreldrekompetanse som var årsaken Anonymous poster hash: 9e56b...dbd
christine31 Skrevet 20. desember 2015 #15 Skrevet 20. desember 2015 Hei! Ser jeg har missa litt med svar her, Hmm er det høy dose? :s Jeg har fått beskjed om å dosere meg selv på en måte men ikke mye høyere en 100 mg. Tar både tabletter og depot mixer litt hei vilt egentlig. Dem fungerer ulikt på meg, de små 10 mg tablettene er kick starter som jeg kaller det. Tar som regel 3×30 dvs 3 ganger om dagen vær fjerde time på dem. Depot er på 40 mg (har også 20 kapsler) da doserer jeg meg ved dagsform. Merker etter en periode att jeg blir "lat" å kanskje noe "slett" liksom da tar jeg pause eller som nå de siste dagene kunn tatt 30 mg på morran. Åssen er dagene for dere med jobb og barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå