Gå til innhold

Hvor mange av oss har adhd? ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysjerrig på hvor mange damer her inne som har adhd diagnose?

Går dere på medisiner, evt hvilken og har de god effekt?

:-)

 

Anonymous poster hash: 165d8...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør, nei - det har jeg ikke.

 

Anonymous poster hash: 26062...f30

Skrevet

Jeg har adhd og bruker Ritalin med god effekt. Har brukt medisin i ca ti år. Fikk diagnose i voksen alder.



Anonymous poster hash: d34e3...ea2
Skrevet

Jeg har, bruker ikke medisiner. Brukte først strattera før jeg gikk over på ritalin, brukte det i ca 3 år. Jeg hatet det egentlig, jeg var trøtt og tiltaksløs, bare sur og grinete. Funger veldig godt uten :)

Skrevet

Jeg har ADHD og bruker ikke medisiner. Det går så bra atte.

 

Anonymous poster hash: c1c9b...447

Skrevet

Jeg har :)

Diagnose i voksen alder

Ritalin 90 mg om dagen

Fungerer noen dager bedre med og noen dager uten, jeg prøver å lære meg åssen jeg funker selv etter 4 år :)

Skrevet

Jeg har, fikk diagnosen når jeg var 25. Går ikke på ritalin nå siden jeg er gravid.

 

Anonymous poster hash: b1440...4c3

Skrevet

ADD, ingen medisin.

 

Anonymous poster hash: 9778e...5ba

Skrevet

Jeg har ADHD og går ikke på medisiner pga bivirkninger. 

Trener og lært å leve med dette i hverdagen, og nå som jeg er 30år går det veldig bra



Anonymous poster hash: a830b...d7d
Skrevet

Jeg har ADHD, går ikke på medisiner. Fungerer greit, men strever en god del med å få gjennomført hverdagens plikter..

 

Anonymous poster hash: 637f2...2fd

Skrevet

Veldig sannsynlig, er under utredning.... Er 41 år.

 

Anonymous poster hash: e4154...f63

Skrevet

Jeg har :)

Diagnose i voksen alder

Ritalin 90 mg om dagen

Fungerer noen dager bedre med og noen dager uten, jeg prøver å lære meg åssen jeg funker selv etter 4 år :)

Ojj, det var høy dose.. går du på kapsler da eller ? å hvordan er det fordelt uttover dagen ? :)

 

Anonymous poster hash: 104d2...c8d

Skrevet

 

Jeg har :)

Diagnose i voksen alder

Ritalin 90 mg om dagen

Fungerer noen dager bedre med og noen dager uten, jeg prøver å lære meg åssen jeg funker selv etter 4 år :)

Ojj, det var høy dose.. går du på kapsler da eller ? å hvordan er det fordelt uttover dagen ? :)

 

Anonymous poster hash: 104d2...c8d

 

Lurer jeg også. Jeg har maxdose 60 mg pr dag. Bruker tabletter på 10 mg. Tar flere ganger pr dag.

 

Anonymous poster hash: d34e3...ea2

Skrevet

Har hatt diagnosen, men den ble fjernet da det kom frem at det var omsorgssvikt og inadekvat foreldrekompetanse som var årsaken



Anonymous poster hash: 9e56b...dbd
Skrevet

Hei!

Ser jeg har missa litt med svar her,

Hmm er det høy dose? :s

 

Jeg har fått beskjed om å dosere meg selv på en måte :) men ikke mye høyere en 100 mg.

 

Tar både tabletter og depot mixer litt hei vilt egentlig.

Dem fungerer ulikt på meg, de små 10 mg tablettene er kick starter som jeg kaller det.

Tar som regel 3×30 dvs 3 ganger om dagen vær fjerde time på dem.

Depot er på 40 mg (har også 20 kapsler) da doserer jeg meg ved dagsform.

 

Merker etter en periode att jeg blir "lat" å kanskje noe "slett" liksom da tar jeg pause eller som nå de siste dagene kunn tatt 30 mg på morran.

 

Åssen er dagene for dere med jobb og barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...